دستگاه پرکن مواد گرانولی

عرضه دستگاه قوطی پرکن که از عملکرد و کارایی بالایی برخوردار است و برای محصولات مختلف کاربرد دارد، با قیمت مقرون به صرفه ای در شرکت آراد ماشین بفروش می رسد.

دستگاه قوطی پرکن براساس نیاز و درخواست مشتری در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شوند.

دستگاه قوطی پرکن برای پر نمودن مواد گرانولی، مواد پودری و مایعات در قوطی، کارتن و جعبه های مختلف کاربرد دارد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه های پرکن قوطی مایعات

دستگاه های پرکن قوطی مایعات طراحی شده در مدل های مختلفی از قبیل پیستونی، ثقلی و غیره می باشد که در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

مدل دستگاه پیستونی برای پر نمودن مایعات غلیظ مثل عسل، مربا، سس و غیره مناسب می باشد.

مدل دستگاه ثقلی برای مایعات رقیق مثل دوغ، آبلیمو، عرقیجات و غیره کاربرد دارد.

از مشخصات و ویژگی های دستگاه پرکن مایعات می توان به جنس بدنه که از استیل ساخته شده است اشاره کرد که از زنگ زدگی و خوردگی دستگاه در دراز مدت جلوگیری می کند.

همچنین این دستگاه این قابلیت را دارد تا ظروف مختلف را از 10 گرم تا 2000 گرم پر نماید.

دستگاه های پرکن پودری

دستگاه های پرکن پودری برای پر نمودن انواع مواد پودری مثل پودر کاکائو، آرد، ادویه در انواع قوطی ها، پاکت سلفونی، جعبه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه پرکن پودری دارای دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد که قابلیت تنظیم از 10 گرم تا 2000 گرم جهت بسته بندی محصول را دارد.

جنس بدنه دستگاه از استیل ساخته شده است و در طولانی مدت از زنگ زدگی و خوردگی دستگاه جلوگیری می شود.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین دارای یک سال گارانتی بی قید وشرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه قوطی و کارتن پرکن مواد گرانولی

دستگاه قوطی و کارتن پرکن مواد گرانولی طراحی و تولید شده در دو نوع مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می باشد. مدل نیمه اتوماتیک دارای پدال است و با فشردن آن توسط اپراتور محصول درن ظرف ریخته می شود.

این مدل دستگاه برای مواردی چون حبوبات، خشکبار، میوه خشک و غیره در انواع قوطی ها، کارتن و جعبه مورد استفاده قرار می گیرد.

در این نوع دستگاه ظرفیت قابل تنظیم از 10 گرم تا 2000 گرم می باشد.

جنس بدنه این دستگاه هم مانند دو نمونه بالا از جنس استیل است و به دلیل مقاومت بالایی که دارد از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری می شود.

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی و با بهره گیری از تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا و به کارگیری از بهترین و مجهزترین قطعات، انواع دستگاه های پرکن را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان عزیز داخل و خارج از کشور می گذارد.

جهت اطلاع از نحوه عرضه دستگاه قوطی پرکن و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها