فروش اینترنتی بی واسطه دستگاه آبگیری سبزیجات

دستگاه آبگیری سبزیجات

یکی از بهترین راه های تهیه بی واسطه دستگاه آبگیری سبزیجات را می توان استفاده از مراکز فروش اینترنتی عنوان نمود که این روش بسیار ارزان تر و سریع تر می باشد.
برای تهیه دستگاه های آبگیری از سبزیجات به صورت بی واسطه می توان از طریق سایت اینترنتی فروش اقدام نمود. این محصول در مدل های مختلفی تولید شده است و دارای کیفیت و طول عمر بسیار بالایی می باشد. این کالا در مدل های مختلف برای مصارف صنعتی و خانگی تولید شده است و در بازار عرضه می شود.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

سبزیجات دارای خواص فراوانی هستند و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. پس از شستشوی سبزیجات بدلیل اینکه باقی ماتدن آب روی آن، طول عمر محصول را کاهش می دهد و سبب فساد آن می شود باید به طریقی این مشکل را برطرف کرد.

شرکت آراد ماشین، دستگاه های سانتریفیوژی آبگیری سبزیجات را در ظرفیت های مختلف برای مصارف خانگی، رستوران ها، هتل ها، کیترینگ ها و غیره طراحی و تولید کرده است.

سبزیجات

دستگاه آبگیری سبزیجات سانتریفیوژی

دستگاه آبگیری سانتریفیوژی با استفاده از نیروی گریز از مرکز، مواد را از یکدیگر جدا می کند. دستگاه های آبگیری سانتریفیوژی سبزیجات ، در دو مدل سبد ثابت و سبد متحرک ساخته شده است.

مدل سبد متحرک دارای سبد هایی از جنس پلاستیک است که در هر بار استفاده براحتی از دستگاه خارج می شود و می توان سبد جدید را داخل دستگاه قرار داد.

مدل سبد ثابت دارای یک سبد از جنس استیل است و نمی توان آن را از دستگاه جدا کرد. در هر مرحله پس از آبگیری سبزیجات باید آن ها را از سبد خارج کرد و مجددا سبزیجات خیس را داخل آن قرار داد.

از این دستگاه علاوه بر آبگیری سبزیجات جهت روغن گیری پیاز و سیر سرخ شده نیز استفاده می شود.

فیلم زیر، عملکرد دستگاه آبگیری سانتریفیوژی سبزیجات شرکت آراد ماشین را نشان می دهد. این مدل، سبد متحرک است و قابلیت جداسازی و تعویض سبد در آن وجود دارد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

جهت اطلاع از قیمت فروش اینترنتی بی واسطه دستگاه آبگیری سبزیجات با کارشناسان و مشاوران شرکت آراد ماشین تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها