دستگاه خشک کن

فروش خشک کن های صنعتی گازوئیلی که از کیفیت بالایی برخوردار است و برای میوه وسبزی کاربرد دارد، در شرکت آراد ماشین با قیمت مقرون به صرفه ای انجام می گیرد.

چیپس میوه یکی از تولیدات به روز می باشد که با استقبال زیادی از مردم روبه رو شده است از این رو تولیدکنندگان بزرگ و کوچک به سمت تولید چیپس میوه که سودآوری بسیار خوبی دارد روی آورده و این کار را پیگیری می کنند.

خشک کن میوه صنعتی

طراحی و ساخت انواع خشک کن های صنعتی برای تولید میوه و سبزی خشک رو به گسترش است و بازار بزرگ این محصول سبب شده است که طراحان، دستگاه ها را در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید کنند.

از فاکتورهای مهمی که تولید کنندگان هنگام ساخت دستگاه باید در نظر بگیرند سوخت مصرفی دستگاه برای گرمایش است که این سوخت با توجه به نیاز و درخواست مشتری می تواند گاز، گازوئیل، برق و یا نور خورشید باشد.

دستگاه های خشک کنی که سوخت مصرفیشان گاز و گازوئیل است تشابه بسیار زیادی باهم دارند و تنها تفاوت آنها در نوع مشعل بکار رفته در دستگاه می باشد.

فروش خشک کن های گازوئیلی با دارا بودن ویژگی ها و مشخصات بخصوص ، در شرکت آراد ماشین صورت می گیرد. عکس زیر مشخصات دستگاه خشک کن صنعتی سه کابین را شرح داده است.

در نوع گازی از مشعل مخصوص گاز شهری و یا سیلندری استفاده می شود، نوع گازوئیلی تفاوتی در عملکرد مشعل نداشته و هر دو کارایی مناسبی را دارند.

دستگاه خشک کن

این مطلب را مطالعه کنید: خرید دستگاه خشک کن میوه صنعتی

درخشک کن های صنعتی میوه و سبزی، برای تامین شعله و حرارت لازم و تولید گرما از مشعل های صنعتی استفاده می شود.

شعله تولید شده توسط مشعل در داخل یک کوره با مشخصات و شکل و اندازه خاص که طراحی آن بسیار تخصصی و مهم است انجام می شود و کوره وظیفه حفظ و کنترل شعله و انتقال حرارت تولید شده به هوای بیرون کوره را دارد.

گرما بعد از انتقال از شعله و کوره به هوای اطراف کوره منتقل شده و توسط فن های دمنده به محفظه خشک کن منتقل می شود.

مقدار مصرف سوخت را می توان با توجه به عایق بندی دقیق و صنعتی در دستگاه های خشک کن کم کرد و اتلاف حرارت را به صفر رساند.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در راندمان بالای دستگاه خشک کن صنعتی، کنترل دیجیتال و اتوماتیک دستگاه می باشد که اجازه کنترل دقیق و نظام مند را به اپراتور و تولیدکننده می دهد.

فیلم زیر دستگاه خشک کن صنعتی سه کابین پلاس شرکت آراد ماشین را معرفی می کند.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی دوگانه سوز

از ویژگی های مهم دستگاه خشک کن میوه و سبزی این است که می توان کوره دستگاه از نوع گازی و گازوئیلی باشد و با یک مشعل دوگانه به شکلی راه اندازی کرد که بتوان از هر دو سوخت استفاده کرد و دستگاه خشک کن دوگانه سوز داشت. این عملکرد امکان استفاده از گاز طبیعی و در صورت به صرفه بودن استفاده از گازوئیل را ممکن می کند.

دستگاه های شرکت آراد ماشین دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

این مطلب را مطالعه کنید: قیمت دستگاه خشک کن نیمه صنعتی

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در صنعت ماشین سازی توانسته است انواع دستگاه های خشک را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش هم چنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور گذاشته است.

جهت اطلاع از قیمت فروش خشک کن های صنعتی گازوئیلی و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها، با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها