دستگاه خشک کن

فروش خشک کن پیاز و سیب زمینی در انواع و ظرفیت های مختلف توسط شرکت آراد ماشین صورت می گیرد. این دستگاه کاملا هوشمند بوده و با کیفیت بالایی ساخته شده است.

خشک کردن میوه و سبزی و صیفی جات در گذشته به صورت سنتی انجام می گرفت به این صورت که با گذاشتن جلوی نور آفتاب، حجم معینی از محصول با صرف زمان زیادی خشک می شد. در این روش اصول بهداشتی به صورت کامل رعایت نمی شد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری دستگاه های خشک کنی طراحی شده اند که براساس نیاز و بودجه ی در نظر گرفته شده می توان دستگاه خشک کن را در ظرفیت مورد نیاز خود خریداری کرد.

دستگاه های خشک کن حجم زیادی از محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن و با رعایت اصول بهداشتی خشک می کنند.

دستگاه خشک کن سیب زمینی

پیاز و سیب زمینی از جمله جزء اصلی غذاهای ایرانی می باشد که طعم خاصی به غذا می دهد از این رو خشک کن پیاز و سیب زمینی در تهیه غذاها، کارخانه های تولید کننده غذاهای نیمه آماده و آماده مانند سوپ کاربرد دارد.

پیاز و سیب زمینی خشک شده به سرعت سرخ می شود، بو و مزه مطبوعی دارد، ماندگاری بالایی دارد، رطوبت کمی  دارد، برای پوست گیری، خرد و خلال کردن هم چنین سرخ کردن وقت گیر نیست، نیاز به انبارداری ندارد، برای نگه داری نیازی به سردخانه ندارد.

با تمام ویژگی های ذکر شده در خصوص پیاز و سیب زمینی سرخ شده می توان در خانه، کیترینگ و کارخانه های تولید غذا استفاده کرد.

مشخصات خشک کن پیاز و سیب زمینی

ابعاد و ظرفیت دستگاه خشک کن پیاز و سیب زمینی مختلف می باشد که خشک کن مینور و مینی تک کابین از جمله کوچک ترین دستگاه خشک کن می باشد که برای استفاده ی خانگی و تولید های کوچک مناسب می باشد.

این دستگاه ها پیاز و سیب زمینی را در  15 الی 30 سینی در هر مرحله از بارگیری خشک می کند که جنس سینی ها می تواند از کروم آبکاری شده و یا استیل ساخته شود.

دستگاه مینور دارای 15 عدد سینی در ابعاد 25*50 سانتی متر است. ابعاد دستگاه 80*60*60 بوده و بسیار مناسب برای مصارف خانگی و کارگاه های کوچک است.

دستگاه خشک کن خانگی مینور

دستگاه خشک کن نیمه صنعتی، در دو مدل مینی با 20 عدد سینی و مدل مینی پلاس که درای 30 عدد سینی درابعاد 50*60 سانتی متر است. سوخت مصرفی این نوع از دستگاه ها می تواند برقی، گازی یا دوگانه باشد.

قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی گازی

طریقه خشک کردن پیاز و سیب زمینی

خشک کردن پیاز و سیب زمینی به این صورت است که بعد شستشو، مرحله ی پوست گیری و اسلایس انجام می شود و محصول روی صفحات مشبک قرار می گیرد.با تنظیم دما و رطوبت، خشک شدن انجام می گیرد و می توان محصول را بسته بندی کرد.

شرکت آراد ماشین، دستگاه شستشو و اسلایسر را در انواع و ظرفیت های مختلف تولید کرده و به مشتریان خود عرضه می کند.

خصوصیات دستگاه خشک کن پیاز و سیب زمینی

  • مجهز به سنسورهای کنترل دما و رطوبت
  • گردش هوای گرم توسط فن های تعبیه شده
  • قابلیت تنظیم تا 80 درجه سانتی گراد
  • جابجایی آسان توسط چرخ های تعبیه شده زیر دستگاه
  • بدنه بصورت ساندویچ پنل و دارای عایق حرارتی XPS
  • عملکرد هوشمند دستگاه

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط می باشند.

دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین، در انواع خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی طراحی و تولید شده است.

جهت اطلاع از قیمت فروش خشک کن پیاز و سیب زمینی و یا دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین، تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها