فروش دستگاه آبگیری زرشک

فروش دستگاه آبگیری زرشک با توجه به درخواست مشتری، در ظرفیت های مختلف، در شرکت آراد ماشین و با قیمت مقرون به صرفه ای صورت می گیرد.

مصرف زرشک همواره توسط پزشکان و متخصصان تغذیه توصیه شده است و سرشار از خواص درمانی بسیار زیاد است که لازم است در برنامه غذایی گنجانیده شود.

از خواص درمانی این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرشار از ویتامین C

تقویت سیستم ایمنی بدن

تصفیه خون

کنترل فشار خون

کنترل چربی و اوره خون

در رفع عطش در فصل گرمای تابستان موثر می باشد.

فروش دستگاه آبگیری زرشک

طبیعی بودن هر محصولی اهمیت ویژه ای دارد مخصوصا زرشک که خواص درمانی زیادی که در بالا ذکر شد، دارد چرا که استفاده از افزودنی های مختلف از ارزش آن و خاصیت درمانی آن می کاهد، همچنین مردم تمایل به مصرف آب زرشک طبیعی دارند. آب زرشک را معمولا از زرشک سیاه یا غیر پلویی تهیه می کنند که درشت تر از زرشک های معمولی می باشد.

دستگاه آبگیری زرشک فرصت مناسبی را فراهم کرده است که جایگزین نوشیدنی های غیر طبیعی و صنعتی باشد تا تغذیه ی سالمی را در زندگی پیش گرفت.

دستگاه آبگیری زرشک در ابعاد مناسبی طراحی شده است که به راحتی می توان از آن در محیط های کوچک کارگاهی استفاده کرد و مردم، با روی آوردن به چنین دستگاه هایی می توانند با صرف هزینه کم، کسب درآمد کنند. شرکت آراد ماشین با فروش دستگاه آبگیری زرشک ، با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به مشتریان خود آنان را در در این راه یاری می نماید.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه آبگیری زرشک

دستگاه آبگیری زرشک با قابلیت و عملکرد خوبی که دارد مانع از خورد شدن هسته محصولات می شود و با صرف کم ترین زمان، ظرفیت بالایی از محصولات را آبگیری می کند. جنس استیل دستگاه با مقاومتی که دارد، مانع از زنگ زدگی و خراشیدگی می شود. روش کار با دستگاه بسیار آسان بوده و موتور دستگاه از قدرت بالایی برخوردار است.

عملکرد دستگاه به این صورت است که با قرار دادن زرشک داخل مخزن دستگاه، سیستم ماردونی زرشک را با فشار زیاد به داخل محفظه هل داده می شود و سپس زرشک له شده و آب آن از طریق دیواره محفظه توری شکل خارج می شود.

تفاله تولید شده از انتهای دستگاه و آب جمع آوری شده زرشک، از طریق لوله خروجی خارج می شود. به دلیل خالص بودن آب زرشک نیازی به جداسازی تفاله از آب آن نیست.

فیلم زیر، نحوه عملکرد دستگاه آبگیری زرشک شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

کلیه دستگاه های آراد ماشین، دارای ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط می باشند.

مشخصات دستگاه آبگیری زرشک آراد ماشین

مشخصات دستگاه آبگیری زرشک آراد ماشین در زیر شرح داده شده است:

ابعاد دستگاه: 90*60*120 سانتیمتر
جنس بدنه دستگاه: استیل استنلس نگیر
برق مصرفی دستگاه: تک فاز/ سه فاز
توان موتور دستگاه: 3 اسب بخار
سیلندر 21 سانتی متر
گیربکس 110 دور
نوع سیستم آبگیری: ماردون پرسی
دارای تورهای مختلف جهت آبگیری

آبگیری چندکاره

این مطلب را مطالعه کنید: انواع دستگاه آبگیری شرکت آراد ماشین

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در صنعت ماشین سازی و صنایع غذایی، تمامی دستگاه ها آبگیری و همچنین دستگاه آبگیری زرشک را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و هم چنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان عزیز گذاشته است.

جهت اطلاع از قیمت فروش دستگاه آبگیری زرشک و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها، با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها