دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

فروش دستگاه بسته بندی تک نفره عسل با داشتن کیفیت برتر، عملکرد خوب، قیمت مناسب و طراحی شده توسط تیم حرفه ای شرکت آراد ماشین انجام شده و  به عرضه مشتریان داخل و خارج از کشور گذاشته می شود.

عسل خاصیت مفید و درمانی دارد، در بیشتر مکان هایی از قبیل هتل ها، رستوران ها، مسافرخانه ها و در میهمانی ها استفاده می شود. از این رو برای بسته بندی شدن به شرایطی کاملا بهداشتی نیازمند است و در مکان هایی که ذکر شد به صورت تک نفره و مانند مربا، کره، عسل، پنیر، خامه و غیره سرو می شوند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

خرید دستگاه بسته بندی عسل تک نفره

دستگاه بسته بندی عسل تک نفره باید از بهترین قطعات، مرغوب ترین ساخت و بهترین قیمت برخوردار باشد و برای بسته بندی عسل تک نفره از دستگاه هایی مانند ساشه، پرکن و سیل استفاده کرد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

بسته بندی عسل

دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه بسته بندی ساشه مدل تک نفره از کیفیت و عملکرد خوبی برخوردار است و کاملا برنامه ریزی شده و دقیق عمل می کند.

این دستگاه دارای انواع مختلفی از قبیل دستگاه ساشه پودری، دستگاه ساشه گرانولی، دستگاه ساشه مایع می باشد که هر کدام کارایی و عملکرد مخصوص به خود را دارند.

از مشخصات دستگاه بسته بندی ساشه می توان به نوع دوخت بسته به صورت مدادی، سه طرف دوخت و چهار طرف دوخت، قابلیت بسته بندی 1 گرم تا 50 گرم از محصول، برق مصرفی سه فاز یا تک فاز، جنس بدنه ی استیل که از مقاومت بالایی برخوردار است، اشاره کرد.

دستگاه بسته بندی ساشه عسل نسبت به دستگاه های بسته بندی مایعات مانند آبلیمو کمی متفاوت است.

بسته بندی عسل به صورت تک نفره درون ظروف

از دستگاه پرکن جهت ریختن محصول درون ظرف مورد نظر و برای بستن درب آن توسط فویل یا سلفون از دستگاه سیل استفاده می شود و این دو دستگاه برای بسته بندی عسل درون ظروف کاربرد دارد.

<<دستگاه های بسته بدی عسل آراد ماشین: دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش >>

دستگاه پرکن

دستگاه پرکن برای بسته بندی محصولات مایع، گرانولی و پودری مورد استفاده قرار می گیرد.

برای پرکردن ظروف عسل تک نفره از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده می شود که با داشتن مخزن گرمکن از رس بستن عسل جلوگیری می کند.

قابلیت بسته بندی این دستگاه تا 2000 گرم است و باید از موادی ساخته شود که از هرگونه تغییر در رنگ، بو و طعم محصول جلوگیری کند.

دستگاه سیل

از انواع دستگاه سیل می توان به حرارتی و القایی اشاره کرد که برای پرس کردن در ظروف کاربرد دارد.

قالب دستگاه سیل حرارتی با توجه به شکل ظرف، به صورت دایره ای، چهار گوش، بیضی و غیره در ابعاد مختلف ساخته می شود.

مکانیزم دستگاه با توجه به تیراژ تولید به صورت کشویی، روتاری و خطی می باشد.

دستگاه پرکن و سیل کن ( فیلتر سیلر)

برای بسته بندی کردن عسل در ظرفیت های بالا از دستگاه پرکن نیمه اتومات و و سیل اتومات (فیلتر سیلر) استفاده می شود که طراحی شده به صورت روتاری(چرخشی) و خطی می باشد.

عملکرد دستگاه به این صورت است که با قرارگیری ظرف داخل قالب دستگاه، کشو به سمت داخل هدایت می شود و پس از انجام عملیات سیل، می توان ظرف را از دستگاه خارج کرد.

از خدمات شرکت آراد ماشین می توان به یک سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش، راه اندازی و نصب رایگان اشاره کرد.

جهت اطلاع از قیمت فروش دستگاه بسته بندی تک نفره عسل وارد صفحه مشاوره رایگان شده و از طریق راه های ارتباطی موجود با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها