فروش دستگاه بسته بندی

فروش دستگاه بسته بندی ساشه برای بسته بندی نمک، فلفل، آویشن، سماق، شکر، ادویه و غیره، برای بسته بندی به شکل تک نفره، انجام شده است.
خدمات فروش دستگاه بسته بندی وکیوم، شیرینگ، پیلوپک، ساشه و…، را کارخانه سازنده بر عهده دارد، تا به راحتی بتواند خدمات پس از فروش و گارانتی را به صورت مستقیم، به مشتریان ارائه دهد و نیز بدون ایجاد واسطه، آن را به قیمت ارزان به مشتریان برساند.
از جمله موارد ذکر شده، دستگاه بسته بندی ساشه است که به شکل تک نفره و بدون نیاز به دخالت دست، انواع محصول شامل نمک، فلفل، سماق، ادویه، پودری جات، چای، قهوه و حتی مایعات غلیظ، سس و…، را به صورت عالی، بسته بندی می کند و قابل نصب در هر مکانی می باشد.

معرفی دستگاه ساشه

دستگاه ساشه، ساخته شده توسط تیم حرفه ای آراد ماشین، جهت بسته بندی انواع محصولات تک نفره در بسته بندی های فویل الومینیومی ساخته شده است. این دستگاه با مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است و برای انواع کسب و کار های صنعتی و نیمه صنعتی مناسب می باشد. دستگاه در سه نوعِ مایع، گرانولی و پودری ساخته شده است و باید برای هر محصول، دستگاه مناسب با آن انتخاب شود.
بسیاری از افراد در تشخیص مواد پودری و گرانولی دچار اشتباه می شوند؛ به همین علت آراد ماشین برای بررسی پرسش های شما عزیزان، مشاورانی حاذق در نظر گرفته است که شما می توانید به صورت کاملا رایگان با آنها ارتباط برقرار کرده و دستگاهی مناسب با نیازتان تهیه کنید.

فروش دستگاه بسته بندی آراد ماشین

فروش دستگاه بسته بندی، در شرکت آراد ماشین،  به صورت مستقیم و همچنین به صورت اینترنتی امکان پذیر است. آراد ماشین برای آسودگی خیال مشتریان عزیز خود یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.
آراد ماشین به شما اجازه می دهد در صورت اطمینان نداشتن از کاربرد دستگاه برای محصول مورد نظرتان، آنرا مورد بررسی قرار دهبد! به این ترتیب شما می توانید به صورت حوری و کاملا رایگان مواد خود را تست کنید و بعد اقدام به خرید کنید.
در نظر داشته باشید مشاوران آراد ماشین به صورت حضوری در خدمت شما هستند و در صورت ناکارآمد بودن دستگاه پیشنهادات بهتری برای ارائه به شما خواهند داشت.

سرعت بسته بندی دستگاه ساشه

سرعت دستگاه ساشه بستگی به موارد متعددی دارد. از جمله این موارد:

  1. وزن بسته مورد نظر
  2. نوع دوخت
  3. تعداد توزین های دستگاه

با ما همراه باشید، در ادامه مقاله به توضیح تمامی این موارد خواهیم پرداخت.

وزن بسته چه تغییری در سرعت دستگاه ایجاد می کند؟

دستگاه ساشه آراد ماشین، به شکلی طراحی شده که توانایی بسته بندی محصول شما از وزن یک گرم تا 50 گرم را دارد.
وقتی شما وزن بسته را در کم ترین مقدار تنظیم می کنید، دستگاه مقدار کمتری از مواد را در بسته ریخته و همین امر موجب سرعت در بسته بندی و عملکرد دستگاه می شود.

انواع دوخت جهت بسته بندی

دوخت فویل الومینیومی انواع مختلفی دارد.
دو طرف دوخت به نوعی از دوخت می گویند که در آن دو طرف رول تهیه شده به صورت خودکار بسته باشد و تنها دو طرف از آن نیاز به دوخت توسط دستگاه داشته باشد.
سه طرف دوخت: در این دوخت سه طرف بسته مورد نظر توسط دستگاه دوخته می شود.
چهارطرف دوخت: در این نوع از بسته بندی چاهار طرف رول باز است و دستگاه با تنظیمات شما دستگاه را به شکل مورد نظر در آورده و هر چهار طرف آن را میدوزد.

دوخت مدادی: این دوخت را در اکثر بسته های کافی، پفک، قهوه و … دیده اید. در این نوع، پشت بسته از وسط و به صورت عمودی دوخت می خورد.

تاثیر تعداد توزین دستگاه های ساشه

توزین چیست؟
هنگامی که شما به دستگاه وزن مورد نظرتان را اعلام می کنید باید سیستمی وجود داشته باشد تا این وزن را کنترل کند. این سیستم در دستگاه های ساشه آراد ماشین، سیستم توزین است.
هرچقدر تعداد توزین ها بیشتر باشد دستگاه سریع تر عمل می کند چرا که همزمان می تواند چندین بسته را پر کند.

اطلاعات دقیق در رابطه با دستگاه ساشه را برای شما آماده کرده ایم:
دکمه مورد نظر را لمس کنید.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها