فروش دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی

فروش دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی همراه با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش انجام می شود. دستگاه های توزین، انواع پرکن و سیل و دستگاه ساشه برای بسته بندی گیاهان دارویی و سبزیجات استفاده می شوند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

بسته بندی گیاهان دارویی و سبزیجات در مدل های مختلفی وجود دارند. بسته بندی یک محصول نقش بسیار مهمی در فروش آن دارد و برای رقابت با تولید کنندگان این محصول نا گزیر باید به بسته بندی محصول خود توجه کنید.

بسته بندی گیاهان دارویی درون پاکت های سلفونی، ظروف پلاستیکی، جعبه ها، قوطی ها و … و در وزن های مختلفی صورت می پذیرد.

شرکت آراد ماشین دستگاه های بسته بندی برای انواع سبزیجات را نیز طراحی و تولید می کند. برای مشاهده این دستگاه ها و بررسی مشخصات و ویژگی های آن وارد صفحه دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه و خشک شوید.

بسته بندی گیاهان دارویی به کمک دستگاه توزین

برای بسته بندی گیاهان دارویی درون پاکت از دستگاه توزین استفاده می شود. دستگاه توزین قابلیت بسته بندی 10 گرم الی 2000 گرم از مواد گرانولی در فرم های پاکتی و بالشتی دارد.

با استفاده از دستگاه توزین امکان درج تاریخ تولید و انقضاء بر روی پاکت ها و تزریق گاز درون پاکت ها جهت ماندگاری بیشتر گیاهان دارویی وجود دارد.

قیمت دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی

برای اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی گیاهان دارویی می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش و مشاوران آراد ماشین تماس بگیرید تا کاتالوگ، فیلم و عکس دستگاه مورد نظر برایتان ارسال شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها