خشک کن خانگی

فروش دستگاه خشک کن میوه خانگی با عنوان مینور، در شرکت آراد ماشین انجام می شود. این دستگاه دارای ابعاد مناسب برای مصارف خانگی است. با استفاده از دستگاه خشک کن خانگی مینور علاوه بر انواع میوه، محصولات دیگری نظیر سبزی، گوشت، لواشک و …. را می توان براحتی خشک کرد.

دستگاه خشک کن خانگی مینور

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

مشخصات و ویژگی های دستگاه

این دستگاه دارای 15 عدد سینی در ابعاد 50*25 سانتی متر می باشد. گرمای مورد نیاز جهت خشک کردن محصولات از طریق یک المنت 1000وات تولید می شود ونوع برق مصرفی دستگاه تک فاز است.

ابعاد دستگاه 80*60*60 سانتیمتر است و بسیار مناسب برای مصارف خانگی و کارگاه ها، جهت راه اندازی کسب و کارهای کوچک می باشد.

بدنه دستگاه از ساندویچ پنل سه لایه با عایق حرارتی XPS  تشکیل شده است. این عایق، کمترین اتلاف حرارت را دارد و همچنین عمر بیشتری نسبت به عایق های دیگری نظیر پشم سنگ دارد.

در دستگاه خشک کن خانگی مینور، پارامتر زمان حذف شده و محصول  مورد نظر، با توجه به دو پارامتر رطوبت و دما  خشک می شود. کابل برق دستگاه، بصورت اختصاصی طراحی شده است و هوشمند می باشد همچنین دارای حافظه است، یعنی در حین خشک کردن محصول، در صورت قطع برق اطلاعات در حافظه دستگاه ذخیره شده و با وصل مجدد برق، با توجه به اطلاعات آخرین وضعیت پروسه خشک کردن، دستگاه ادامه کار را اجرا خواهد کرد.

در فیلم زیر، دستگاه خشک کن میوه خانگی مینور، معرفی شده است.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

جهت اطلاع از قیمت فروش دستگاه خشک کن میوه خانگی و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها، با کارشناسان فروش و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها