دستگاه خشک کن میوه و سبزی

دستگاه خشک کن میوه و سبزی آراد ماشین، تمامی محصولات شما را به صورت کاملا بهداشتی،  مطابق با استاندارد های روز دنیا خشک می کند.

امروزه با توجه به افزایش تقاضای مردم جهت خرید انواع چیپس میوه ، روش های سنتی خشک کردن مانند قرار دادن در مقابل نور آفتاب بسیار زمان بر بوده و باتوجه به آلودگی هوا، از نظر بهداشتی نیز، بسیار نامناسب خواهد بود؛ به همین جهت، طراحان ماشین آلات صنعتی، به فکر تولید خشک کن ها در ابعاد و اندازه های مختلف افتادند تا با صرف هزینه ای کم و در زمانی کوتاه، بتوانند محصول مورد نظر را به دست بیاورند.

با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین در ارتباط باشید تا از تمامی لیست قیمت ها و کاتالوگ دستگاه ها بهره مند شوید.
کارشناسان ما با کمال احترام، آماده مشاوره و راهنمایی شما دوستان عزیز هستند.

ویژگی دستگاه چیپس میوه

از ویژگی های دستگاه خشک کن میوه و سبزی می توان به سرعت بالای آن در خشک نمودن محصول اشاره نمود. البته این سرعت کاملا قابل تنظیم می باشد و به صورت دستی می توانید زمان خشک کردن محصول را مشخص کنید.

دستگاه میوه خشک کن صنعتی

میوه و سبزی، دارای بافت بسیار حساس و خاصی هستند که حتما باید به صورت تازه و یا خشک شده مصرف بشوند. از این رو خشک کردن این محصول بسیار حائز اهمیت است. دستگاه های خشک کن آراد ماشین، با رعایت بهداشت کامل، دسگاه را ساخته و عرضه کرده اند. تمامی قطعات و توری های استفاده شده در دستگاه ها مورد تایید وزارت بهداشت می باشد.

آیا از گارانتی دو ساله دستگاه های خشک کن آراد ماشین مطلع هستید؟
آراد ماشین، به پاس اعتماد و همراهی ده ساله شما عزیزان، دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات خود در نظر گرفته است.

انواع دستگاه خشک کن آراد ماشین

خشک کن ها دارای انواع مختلفی می باشند. اما به طور کلی می توان گفت به سه دسته خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می شوند.
خشک کن های صنعتی در کارخانه جات و کارگاه هایی که حجم بسیار بالایی از محصولات را خشک می نمایند کاربرد دارند. خشک کن های صنعتی گازی این قابلیت را دارند که در زمانی نسبتا کوتاه انواع میوه و سبزی ها را خشک نماید. این خشک کن ها دارای چند کابین با ظرفیت های بالا و متفاوت می باشند.
دستگاه های خشک کن نیمه صنعتی، دارای ظرفیتی مناسب برای کسب و کار های کوچک و نیمه صنعتی و یا حتی برای استفاده خانگی مناسب می باشند. این دستگاه ها دارای ابعادی متعادل و مناسب می باشند.
دستگاه های خشک کن خانگی آراد ماشین، دارای ابعاد کوچک و برای مصرف روزانه و راه اندازی کسب و کاری کوچک می باشند. این دستگاه ها که مینور نام گذاری شده اند، توسط شرکت آراد ماشین طراحی، تولید و عرضه شده اند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!