فروش دستگاه دست دوم بسته بندی خشکبار بزرگ

فروش دستگاه دست دوم بسته بندی

برای فروش دستگاه دست دوم بسته بندی ، می توانید سایت شرکت آراد ماشین را دنبال کنید.
دستگاه های مختلف بسته بندی خشکبار، حبوبات و آجیل با اندازه های متنوع بزرگ و کوچک، طراحی منحصر به فرد و ویژه ای دارند. بسته های آجیل و خشکبار از جمله بسته بندی هایی هستند که باید از نظر بهداشتی، کاملا سالم بسته بندی شوند. به همین دلیل برای بسته بندی آجیل و خشکبار، تا حد ممکن باید از دستگاه بسته بندی استفاده کنید.

 

انواع دستگاه بسته بندی دست دوم

شما می توانید با توجه به ظرفیت کار خودتان، دستگاه بسته بندی دست دوم را انتخاب کنید. فروش دستگاه دست دوم بسته بندی، در سایت آراد ماشین و از طریق واتس آپ  امکان پذیر است.

دستگاه های بسته بندی دست دوم به چند نوع تقسیم می شوند:

  1. دستگاه دوخت دست دوم
  2. دستگاه بسته بندی تک نفره دست دوم
  3. دستگاه بسته بندی گرانولی توزین
  4. دستگاه بسته بندی سیل

انتخاب دستگاه بسته بندی مناسب، نیازمند تجربه اندکی در زمینه بسته بندی است. شما با توجه به نوع بسته و ظرف محصول، جنس بسته یا ظرف، حجم بسته، نوع محصول و موارد اینچنینی، دستگاه مناسب با کار خود را انتخاب می کنید.

 

دستگاه بسته بندی ظرفیت بالا

دستگاه بسته بندی در سطح کارخانه ای و ظرفیت بالا، نه تنها به کار سرعت می بخشد، بلکه باعث بسته بندی و دوخت حرفه ای، به همراه حجم های دقیق می شود. با خرید دستگاه بسته بندی توزین، بسته بندی دقیق، کارآمد و حرفه ای خواهید داشت.

دستگاه بسته بندی توزین با استفاده از رولی که شما برای بسته بندی پاکتی خود استفاده می کنید، پاکت را ساخته، پر کرده و دهانه بسته را با استفاده از المنت ها میدوزد. ظرفیت این دستگاه بستگی به تعداد توزین های دستگاه دارد. هرچه تعداد توزین ها بیشتر باشد، سرعت دستگاه نیز بالا تر می رود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه های بسته بندی دست دوم، با کارشناسان آراد ماشین در تماس باشید: 09359460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها