دستگاه سیل القایی اتوماتیک و فروش آن

دستگاه سیل

دستگاه سیل القایی اتوماتیک، در بسته بندی ظروف هایی از جنس PET، PP ،PE، در ابعاد و شکل های گوناگون کاربرد دارد. این دستگاه در دو نوع حرارتی و القایی طراحی و تولید می گردد.

دستگاه سیل بسته بندی عموما در محیط های کارگاهی، کیترینگ ها، فروشگاه های مواد پروتئینی، آبمیوه فروشی ها، کارگاه های بسته بندی مواد لبنی و غیره استفاده می شود. طرز کار با دستگاه بسیار آسان و نیاز به هیچگونه آموزش تخصصی و کسب مهارت نمی باشد.

دستگاه سیل اتوماتیک حرارتی و القایی

دستگاه سیل حرارتی و  القایی اتوماتیک برای نصب در خطوط تولید مواد غذایی، شیمیایی، بهداشتی، دارویی و غیره کاربرد دارد. با این دستگاه می توان به طور دستی ارتفاع سیل کردن ظرف را تنظیم نمود. همچنین این قابلیت را دارد تا درب ظروفی در ابعاد 20 تا 150 میلیمتر را سیل نماید.

این دستگاه با سرعتی بسیار بالا و بدون هیچگونه توقف عمل پلمپ کردن را انجام می دهد. این مدل از دستگاه های دارای سنسور دقیق و حساس می باشد. به محض برخورد با ظروفی که فاقد واشر است هشدار می دهد.

دستگاه سیل

مشخصات فنی دستگاه سیل

مشخصات فنی این دستگاه ها به صورت زیر است:

  • جنس بدنه دستگاه سیل القایی: استنلس استیل
  • نوع سیستم دستگاه: مکانیکی
  • برق دستگاه: تک فاز/ سه فاز
  • قابلیت سیل از 20 تا 150 میلیمتر
  • مجهز به صفحه زمان سنج
  • مجهز به سیستم بالابر

دستگاه سیل القایی از جمله دستگاه هایی است شرکت آراد ماشین با سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی، توانسته است به تولید انواع مختلف این دستگاه بپردازد. تمامی دستگاه ها دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. همچنین نصب، راه اندازی و آموزش کار با دستگاه به صورت رایگان به عهده شرکت می باشد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه سیل با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

این مطلب را هم مطالعه فرمایید:  فروش دستگاه تفت آجیل خانگی

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!