فروش دستگاه سیل سطل

فروش دستگاه سیل سطل در دو مدل القایی و حرارتی توسط شرکت آراد ماشین انجام می شود و برای پلمپ کردن در انواع سطل و دبه در ابعاد مختلف طراحی و ساخته می شود.

به طور کلی دستگاه های سیل به دو دسته تقسیم می شوند: دستگاه سیل حرارتی و دستگاه سیل القایی که برای پرس کردن درب ظروف مختلف از این دو دستگاه می توان استفاده کرد.

از عوامل تاثیر گذار در سیل کردن می توان به جنس ظرف، ابعاد آن و تیراژ تولید محصول در انتخاب دستگاه مناسب اشاره کرد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه سیل سطل حرارتی

دستگاه سیل سطل حرارتی به صورت اتوماتیک و تمام اتوماتیک است و با توجه به قطر دهانه ظرف، قالب دستگاه سیل سطل حرارتی طراحی و ساخته می شود.

از دستگاه سیل وکیوم حرارتی برای بسته بندی محصولاتی مانند ماست، انواع ترشی، خیار شور، کشک، رب و غیره استفاده می شود.

در دستگاه سیل سطل و دبه مدل تمام اتوماتیک، رفت و آمد کشوها به صورت خودکار و توسط جک های پنوماتیک انجام می شود ولی در مدل اتوماتیک این کار توسط اپراتور صورت می گیرد.

سیل سطل

عملکرد دستگاه سیل سطل حرارتی

عملکرد دستگاه سیل سطل حرارتی با قرار گیری دبه یا سطل در دستگاه آغاز می شود و سپس با فشار قالب بالایی دستگاه و گرمای تولید شده از طریق المنت های برقی، فویل یا سلفون مورد نظر بردهانه ظرف پرس می شود.

جنس بدنه دستگاه سیل سطل حرارتی از استیل است که بسیار مقاوم در مقابل خوردگی و زنگ زدگی در طولانی مدت می باشد و قابلیت تنظیم دما جهت سیل ظروف را دارد.

دستگاه سیل سطل القایی

دستگاه سیل سطل القایی دارای انواع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می باشد  که از هر کدام در تیراژهای مختلف تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

از دستگاه سیل سطل القایی برای پلمپ کردن ظروفی که دارای در هستند و دهانه ی دایره ای شکل دارند، استفاده می شود.

دستگاه سیل دستی که توانایی سیل کردن 1000 ظرف در ساعت را دارد، برای تیراژهای تولید پایین مورد استفاده قرار می گیرد.مدل نیمه اتوماتیک دستگاه سیل القایی حدود 2000 ظرف را در ساعت را پلمپ می کند.

سیل القایی اتوماتیک با بسته بندی 4000 تا 10000 ظرف در ساعت برای تیراژهای بالا استفاده می شود این دستگاه مجهز به نوار نقاله ای است که باعث سرعت بخشیدن به سیل کردن ظروف می شود.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

عملکرد دستگاه سیل سطل القایی

با قرار گیری ظرف داخل دستگاه و حرارت تولید شده از طریق امواج القایی، سلفون یا فویل بر دهانه ظرف پرس می شود.

کارشناسان و تیم حرفه ای شرکت آراد ماشین با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از مجهزترین و با کیفیت ترین قطعات، انواع مختلف دستگاه هایی مربوط به صنایع غذایی طراحی و تولید کرده اند که دستگاه سیل سطل حرارتی از جمله ی آن ها می باشد که تمامی استانداردهای لازم را کسب کرده است.

از خدمات این شرکت می توان به یک سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان اشاره کرد.

جهت اطلاع از قیمت فروش دستگاه سیل سطل و یا دریافت اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تمالس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها