قیمت فر رو کابینتی و رومیزی

قیمت فر رو کابینتی

برای دریافت اطلاعات دقیق در رابطه با فر های رومیزی کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شما میتوانید همین حالا با ما تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس: 09120807304

فر ها در ابعاد و اندازه های متفاوت عرضه می شوند. معمولا فر های خانگی با ظرفیت سینی پایین ارائه می شوند. این فر ها برای کسب و کار های خانگی و یا استفاده روزمره بسیار مناسب است و با بهترین متریال مصرفی ساخته می شود. عایق بودن بدنه و حرارت غیر مستقیم دو ویژگی برجسته فر های آراد ماشین می باشد.

قیمت فر رو کابینتی

فر های رو میزی معمولا با تعداد سینی 4 تا 8 دیس ساخته می شوند به همین دلیل قیمت آنها نسبت به نمونه بزرگ تر فر ها ارزان تر است. قیمت فر های رو میزی از از رنج 17.000.000 میلیون شروع شده و نسبت به ویژگی ها، متریال مصرفی و تعداد سینی ها متغیر می شود.

آراد ماشین علاوه بر اهمیت به کیفیت دستگاه ها به ظاهر فر های رومیزی نیز اهمیت بسیاری داده است؛ چراکه از فر های رومیزی استفاده عمده ای برای کسب و کار های خانگی می شود.

فر رومیزی

انواع فر از جهت محل نصب در آشپزخانه به دو نوع فر رومیزی و توکار نقسیم می شود.
فرهای رو میزی خود به دونوع گازی و برقی تقسیم می گردد. برای استفاده از فر های گازی میتوان از گاز شهری و همچنین گاز کپسولی استفاده کرد.
در فر هایی با سوخت برقی، برق تک فاز در نظر گرفته شده تا بتوانید به سادگی از آن استفاده کنید.
فر ها از نظر تعداد سینی نیز متفاوت هستند. فر های ساده رو کابینتی آراد ماشین در تعداد سینی های متنوع، با بهترین متریال ساخته می شوند.
این فر ها به دو صورت ثابت و گردان هستند. فر های گردان به فضای بیشتری احتیاج دارند چراکه دیس ها باید به طور مداوم  در چرخش باشند.

فر برقی و گازی

فر رو کابینتی برقی

دستگاه فر رو کابینتی برقی علاوه بر جایگاهی که در آشپزخانه منازل دارد در کافی شاپ ها هم کاربرد زیادی دارند. از این دستگاه میتوان برای شیرینی پزی و قنادی نیز استفاده کرد؛ به همین دلیل این دستگاه فر شیرینی پزی نیز نام گرفته است.
فر رو کابینتی را میتوان به عنوان یکی از بهترین محصولات عرضه شده در بازار پخت و پز دانست که از آن میتوان برای پخت غذا و کیک در خانه استفاده نمود. این کالا در سایز های مختلفی تولید شده است و دارای کاربرد زیادی برای طبخ انواع غذا می باشد. مشخصات و قیمت فر رو کابینتی برقی و گازی بر اساس نوع محصول متفاوت است.

برای دریافت اطلاعات دقیق در رابطه با قیمت ها و ویژگی های دستگاه فر رو کابینتی برقی آراد ماشین کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید: 09120807304

شرکت آراد ماشین با سالها تجریه در زمینه طراحی و ساخت انواع فر های صنعتی و نیمه صنعتی و خانگی دارد. این شرکت مناسب ترین خدمات و گارانتی را در سراسر کشور ارائه می دهد.

فر برقی

در فر برقی آراد ماشین علاوه بر استفاده از بهترین متریال به ظاهر دستگاه نیز توجه ویژه ای شده است؛ چرا که معمولا فر های برقی به صورت رو میزی و در ابعاد و اندازه های کوچک به فروش می رسند.
آراد ماشین امکان فروش فر برقی در تعداد سینی های مختلف و قیمت های متفاوت را دارد. حرارت غیر مستقیم، پیش گرمایش، عایق حرارتی در دستگاه های فر برقی آراد ماشین بزرگترین مزیت آنها است.

مشخصات دستگاه فر رو کابینتی

تعداد سینی 4 الی 6 عدد
فاصله بین طبقات 9 سانتی متر
جنس ورق داخل دستگاه گالوانیزه
ورق بیرون دستگاه استیل
دارای تنظیم دما 230 درجه
عایق حرارتی پشم سنگ

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها