قند خردکن دست دوم صنعتی ، دارای ظرفیت تولید بالا و کیفیت مطلوب می باشد. مصرف قند و شکر در میان ایرانی ها بسیار زیاد است. نوشیدنی مرسوم کشور ما چای است که اکثریت مردم آن را با قند می نوشند. بیه همین علت ما ایرانی ها، به شدت به قند و شکر در انواع غذا، خوراکی، نوشیدنی وابسته هستیم. دستگاه قند خردکن یا برش قند، یکی از ماشین آلات پر فروش برای راه اندازی کسب و کارهای تولیدی است. در ایران، قند حبه ای مصرف بالایی دارد و چند سالی است که مردم خرید قند حبه ای بسته بندی شده را به خرید کله قند ترجیح می دهند. وظیفه دستگاه قند خردکن دست دوم، خرد کردن کله قند به ابعاد کوچک و یا مکعب های کوچک است که برای مصرف مناسب باشد. این دستگاه برای خرد کردن انواع قند ها مثل کله قند، کلوخ کاربرد دارد.

طرز کار قند خردکن 42 تیغه دست دوم

طرز کار با قند خردکن دست دوم صنعتی 42 تیغه به این صورت است که؛ ابتدا کله قند را در داخل دستگاه گذاشته و با فشار بر روی اهرم، کله قند را به صورت حلقه ای برش داده و سپس برش ها، به کمک نوار انتقال از زبر تیغه ها رد می شوند و قندها در اندازه های دلخواه خرد می شوند. بعد از خرد شدن به روی سرند هدایت شده و ریزه های آن گرفته می شود و در نهایت محصول آماده بسته بندی می شود. برای جمع آوری غبار حاصل از برش کله قندها می توان روی دستگاه قند خرد کن دست دوم، سیستم غبارگیر نصب کرد.

مشخصات فنی دستگاه

  • ظرفیت: 800 تا 1000 کیلوگرم در ساعت
  • ابعاد دستگاه: 108*260   ارتفاع 115
  • وزن دستگاه: 850 کیلوگرم
  • نوع برش: دیسکی
  • سرند ویبره دار
  • برق مورد نیاز تک فاز یا سه فاز
  • دستگاه دارای 42 تیغه می باشد

خرید قند خرد کن دست دوم آراد ماشین

خرید قند خردکن دست دوم آراد ماشین به شما کمک می کند از نظر اقتصادی هزینه ای کمتری برای کسب و کار خود بکنید؛ و در عین حال که مقرون به صرفه است اما بازدهی و کیفیت بالایی داشته باشد. شرکت آراد ماشین دستگاه قند خردکن را به صورت کامل سرویس کرده و برای راحتی مشتری امکان بازدید حضوری برای خرید را فراهم کرده است. این دستگاه به همراه خدمات و ضمانت به مشتری تحویل داده می شود.

برای خرید مطمعن با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها