دستگاه آبگیری دست دوم صنعتی

دستگاه آبگیری دست دوم


قیمت انواع دستگاه آبگیری دست دوم، نسبت به نمونه نو آن بسیار مناسب تر است. شما می توانید با خرید دستگاه های آبگیری دست دوم میتوان در هزینه ها به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی به عمل آورد زیرا این دستگاه ها دارای قیمت بسیار مناسبی میباشند و همین امر سبب محبوبیت آن ها شده است. دستگاه های آبگیری در انواع مدلهای مختلف تولید میشوند که از جمله آنها میتوان به دستگاه های آبگیری صنعتی و خانگی اشاره نمود که هریک دارای کاربری مخصوص خود هستند.

 

انواع دستگاه آبگیری دست دوم

دستگاه های آبگیری از نظر روش عملکرد به چند نوع تقسیم می شوند:

  1. دستگاه های آبگیری ماردونی
  2. دستگاه آبگیری ماردون پرس
  3. دستگاه آبگیری پارویی
  4. دستگاه آبگیری پره ای

دستگاه های آبگیری دست دوم در هر نوع کارکرد، دارای ظرفیت های مختلف، جنس و برند های متفاوتی هستند. سیستم عملکرد هر دستگاه متناسب با نوعی از بافت میوه تنظیم شده است. این به این معناست که شما با توجه به نوع میوه و اولویت های آبگیری میوه های خود، می توانید دستگاهی مناسب با کار خود خریداری کنید.
این نکته به این معنی نیست که شما با خرید یک دستگاه فقط می توانید یک میوه را آبگیری کنید. در ادامه به توضیح واضح تری در رابطه با این موضوع خواهیم پراخت.

دستگاه آبگیری ماردون پرس، حرفه ای ترین و پرفروش ترین نوع دستگاه های آبگیری است که از نظر کارکرد منطقی تر و بهتر از دستگاه های آبگیری دیگر کار میکنند. این دستگاه علاوه بر آبگیری لیمو و غوره، توانایی آبگیری انگور را نیز دارد.

 

 

کارکرد انواع دستگاه آبگیری دست دوم

دستگاه آبگیری ماردونی:

دستگاه آبگیری ماردونی آراد ماشین، با استفاده از ماردونی که در مخزن دارد میوه هارا با فشار، آبگیری میکند. این دستگاه برای میوه هایی همچون لیمو و غوره استفاده می شود و در ابعاد، جنس و اندازه های مختلف توزیع می شود. استفاده از این دستگاه به بهترین روش لیمو و غوره را آبگیری می کند. این دستگاه با نشکستن هسته لیمو، از تلخ شدن آب لیمو جلوگیری میکند و شما محصول نهایی با کیفیتی خواهید داشت.
برای داشتن آب لیمو و غوره باکیفیت، از دستگاه آبگیری لیمو و غوره دست دوم آراد ماشین ستفاده کنید. این دستگاه به شما کمک می کند در سرعت بالا، محصولی مناسب داشته باشید.

 

دستگاه آبگیری ماردونی

 

دستگاه آبگیری لیمو و غوره دست دوم

برای داشتن آب لیمو و غوره باکیفیت، از دستگاه آبگیری لیمو و غوره دست دوم آراد ماشین استفاده کنید. این دستگاه به شما کمک می کند در سرعت بالا، محصولی با کیفیت مناسب داشته باشید.

دستگاه آبگیری لیمو و غوره دست دوم، با استفاده از سیستم ماردونی، آب محصول را کاملا گرفته و تفاله را خشک می کند. در این دستگاه خروج آب محصول و تفاله به صورت خودکار است و علاوه بر سرعت بالا دارای کیفیت فوق العاده نیز می باشد.
قیمت دستگاه آبلیمو گیری صنعتی دست دوم، در مقایسه با کارکرد و کیفیت محصول نهایی ناچیز است و بر حسب تحقیقات انجام شده سود این کسب و کار بسیار بالا است. پس اگر قصد راه اندازی کسب و کاری پرسود را دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید: 09197313849

آبلیمو

دستگاه آبگیری پارویی:

در مخزن دستگاه آبگیری پارویی دست دوم، پارو موجود در انتهای مخزن، با روشن شدن دستگاه، شروع به چرخیدن می کند و با برخورد به محصول ، آن را آبگیری می کند. عملکرد این دستگاه مناسب با آبگیری گوجه است اما قادر به آبگیری هندوانه و انگور نیز است. دستگاه آبگیری پارویی با قدرت بالا محصول را آبگیری کرده و تفاله محصول را کاملا خشک می کند.
در دستگاه آبگیری پارویی، تخلیه تفاله به صورت خودکار می باشد و شما می توانید به راحتی از دستگاه استفاده کنید.

 

دستگاه آبگیری انگور دست دوم

دستگاه آبگیری انگور دست دوم آراد ماشین، با استفاده از سیستم پارویی که داخل مخزن دارد انگور را له کرده و کاملا آبگیری می کند. آب انگور قبل از خارج شدن از دستگاه، از مش رد شده و کاملا صاف می شود.
دستگاه آبگیری پارویی نیز همچون دستگاه چند کاره، کاملا استیل می باشد و با سیستم تخلیه خودکار همراه است.

 

دستگاه آبگیری پره ای:

در دستگاه آبگیری پره ای، آبگیری محصول به واسطه پره داخل مخزن دستگاه انجام می شود. در این دستگاه پره ها با سرعت چرخیده و با محصول برخورد میکند. محصول با شتاب به سمت مش ها پرتاب شده و در حین چرخش از مش ها عبور کرده و آب صاف از دستگاه خارج می شود. در این مدل دستگاه آبگیری تفاله به صورت اتوماتیک از دستگاه خارج نمی شود. محصول پس از آبگیری و جدا سازی از هسته ها و پوسته ها در مخزن تفاله باقی می ماند.

 

دستگاه آبگیری سطلی

 

دستگاه آبگیری ماردون پرس:

دستگاه آبگیری ماردون پرس که بهترین نوع عملکرد در انواع آبگیری هارا دارد با استفاده از ماردون ها، میوه را له کرده و رو به جلو هل می دهد و سپس با استفاده از پرس، محصول را کاملا خشک می کند و تفاله به صورت کاملا خشک شده، از دستگاه خارج می شود.
دستگاه ماردون پرس از بهترین نوع دستگاه های آبگیری است. این دستگاه سیستم عامل قوی تری نسبت به دستگاه های آبگیری دیگر دارد. چرا که از دو سیستم عامل پیروی می کند. محصولات شما با استفاده از ماردون آبگیری شده و با استفاده از پرس، تفاله کاملا خشک می شود.

 

دستگاه آبگیری ماردون پرس

 

اطلاعات فنی دستگاه آبگیری ماردون پرس:

  • ابعاد دستگاه: طول 110 سانت، عرض 75 سانت، ارتفاع 90 سانت
  • جنس دستگاه: استنلس استیل
  • قابلیت شستشوی آسان قطعات درگیر با مواد
  • دارای صدا و لرزش بسیار کم
  • برق مصرفی: تک فاز/ سه فاز
  • حمل و نقل آسان دستگاه به وسیله تعبیه چرخ در پایه های آن
  • قدرت موتور: سه اسب بخار
  • ظرفیت: 500 کیلو در ساعت

 

دستگاه آبگیری انار دست دوم

دستگاه های آبگیری انار، در ظرفیت های مختلف و بنا به نیاز شما مشتریان عزیز ساخته می شود. در این نوع آبگیری، از دستگاه آبگیری چند کاره استفاده می کنیم تا آب محصول را به خوبی بگیریم. دستگاه های آبگیری چند کاره علاوه بر سیستم ماردونی دارای سیستم پرس نیز هستند. معمولا در دستگاه های آبگیری انار تمامی قطعات استیل هستند که از خرابی توسط اسید آب میوه جلوگیری شود.

 

آب انار

قیمت انواع دستگاه آبگیری دست دوم

قیمت انواع دستگاه آبگیری دست دوم بستگی به جنس دستگاه، ظرفیت، نوع کارکرد، سلامت بدنه و خردگی رنگ، سلامت موتور ها و موارد این چنینی دارد. اگر قصد خرید دستگاه دست دوم، با خیال راحت را دارید، کافی است با آراد ماشین تماس بگیرید. ما تمامی دستگاه های دست دوم را کارشناسی کرده و با ضمانت سلامت دستگاه به فروش می رسانیم. همچنین شما می توانید در کنار خرید از دستگاه های دست دوم از مشاوره آراد ماشین نیز استفاده کنید.
به این ترتیب دستگاه های آبگیری دست دوم آراد ماشین، کاملا اورهال شده و آماده به کار به شما عزیزان تقدیم می شود.

کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید و یا از طریق واتسپ با ما در ارتباط باشید: 09197313849

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها