دستگاه آبگیری لیمو و غوره

قیمت دستگاه آبگیری لیمو و غوره آراد ماشین، با توجه به کیفیت محصول و به نسبت دیگر دستگاه های آبگیری لیمو و غوره در بازار، بسیار مناسب می باشد. این دستگاه می تواند با کیفیتی بسیار بالا و مناسب،  لیمو و غوره را آبگیری کند تا شما بتوانید محصولی با کیفیت را به بازار عرضه کنید. به یاد داشته باشید محصول با کیفیت اولین نکته برای فروش راحت محصول است. شما می توانید با دستگاه آبگیری لیمو محصولی بسیار با کیفیت تولید کنید.
در آبگیری لیمو و غوره، مسئله ای که مطرح است، میزان دور ریزی محصول است. اگر یک دستگاه در ازای آبلیمویی که تولید می کند، لیموی زیادی را هدر دهد، صرفه اقتصادی مناسبی نخواهد داشت. درصد منطقی رطوبت تفاله ای که از دستگاه آبگیری خارج می شود، ۱۰ الی ۱۵ درصد است.

برای خرید دستگاه آبگیری مناسب با کسب و کار خود، با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید.
09120807304

آبلیمو، خواص دارویی و غذایی بالایی دارد، به همین دلیل نیز استفاده از آن در خانوار های ایرانی بسیار رایج است.
از جمله خواص این محصول، می توان به خاصیت تقویت ریشه مو، افزایش دید چشم ها، هضم غذا، جلوگیری از سرما خوردگی و … اشاره کرد.
آبغوره ارزش غذایی زیادی در صنعت غذا دارد. از جمله این خواص می توانیم به ویتامین C موجود در آن اشاره کنیم.

دقت داشته باشید که در آبگیری غوره، جداسازی تفاله از آب محصول اهمیت ویژه ای دارد. انتخاب دستگاهی با سیستم عملکرد مناسب، می تواند آبغوره کاملا طبیعی و با درصد لرد بسیار پایین به شما بدهد.

قیمت دستگاه آبگیری لیمو و غوره

آراد ماشین، به دلیل نوسان قیمت در بازار، کارشناسان و مشاوران برجسته ای را در نظر گرفته است، تا دقیق ترین قیمت ها را در لحظه در دسترس شما قرار دهند.
کافیست دکمه تماس با ما را لمس کنید تا از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. مشاوران و کارشناسان آراد ماشین، با کمال احترام پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.
اگر قصد راه اندازی کسب و کاری مناسب دارید، پیشنهاد آراد ماشین به شما، مشاوره حضوری و کاملا رایگان ماست. شما می توانید از نزدیک دستگاه های مورد نیاز خود را بررسی کنید و با مهندسان فنی آراد ماشین صحبت کنید.

دستگاه آبگیری غوره

در آبگیری غوره مسئله مهم نشکستن هسته غوره و جدا سازی کامل لرد غوره از آب آن است. اگر این دو موضوع در آبگیری غوره رعایت شود، محصول نهایی با کیفیت و بدون تلخی و موارد اضافه خواهد بود.

دستگاه آبگیری غوره هم مانند دستگاه آبگیری لیمو در دو نوع ماردونی و پرسی ساخته می شود. مش ها در این دستگاه بسیار حساس تر هستند؛ چرا که تفاله غوره بسیار ریز است.

قبل از خرید دستگاه آبگیری غوره، به گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه دقت کنید! آب غوره به دلیل اسیدی بودن می تواند باعث خوردگی جنس های نامرغوب شود و در مدت زمان، دستگاه شما کارایی خود را از دست بدهد.
اگر قصد آبگیری لیمو و غوره را با یک دستگاه دارید، با ما در این مقاله همراه باشید.

انواع دستگاه آبگیری لیمو و غوره

دستگاه آبگیری انواع مختلفی دارند. دستگاه های آبلیمو گیری شرکت آراد ماشین در دو مدل زیر طراحی و ساخته می شوند:

  1. دستگاه آبگیری لیمو ماردونی
  2. دستگاه آبگیری لیمو ماردون پرس

سیستم عملکرد ماردون پرس، بهترین نوع دستگاه آبگیری است. این دستگاه با فشاری که به محصول وارد می کند، آب آن را کاملا گرفته و تفاله را از آب محصول جدا می کند. در ادامه در رابطه با سیستم عملکرد این دو دستگاه و دلیل برتری دستگاه آبگیری پرسی صحبت خواهیم کرد.

دستگاه آبگیری لیمو و غوره ماردونی

دستگاه آبگیری ماردونی به دلیل قیمت پایینی که دارد دارای طرفداران زیادیست. کارکرد این دستگاه بسیار ساده می باشد و شما به راحتی می توانید به آبگیری لیمو و غوره در ظرفیت های بالا بپردازید و از این راه کسب درآمد کنید اما مهم ترین نکته در این دستگاه کیفیت محصول نهایی است!

بهترین آبلیمو، آبلیمویی است که لرد کمتری داشته باشد. چند عاملی که در تلخی آبلیمو تاثیر گزار است شامل موارد زیر می شود:

  1. خرد شدن هسته لیمو
  2. وجود لرد زیاد در آبلیمو
  3. چرخ شدن پوست لیمو ترش
  4. خوردگی آلومینیوم مصرفی در دستگاه آبلیمو گیری

در روش آبگیری لیمو با سیستم ماردونی، احتمال خرد شدن هسته لیمو و چرخ شدن پوست لیمو وجود دارد. دستگاه آبگیری ماردونی از جنس آلومینیوم است و ممکن است در اثر اسید آب میوه، به مرور زمان دچار خوردگی شود!

همانطور که قبل تر گفتیم با اطمینان از کیفیت محصول می توانیم به سادگی فروش و سود بالایی از محصولی که تولید می کنیم داشته باشیم. پس پیش از خرید هرگونه دستگاه آبگیری حتما از کیفیت محصول نهایی مطمعن شوید.

جهت مشاهده کارایی دستگاه آبگیری لیمو و غوره، کلیپی چند ثانیه ای، برای شما آماده کرده ایم:

آراد ماشین، ده سال است که با افتخار، در حوزه صنایع غذایی در خدمت شماست.
بهترین کیفیت و عملکرد را از ما بخواهید.

دستگاه آبگیری لیمو و غوره پرسی

دستگاه دیگری که معرفی می کنیم، دستگاه آبگیری با عملکرد پرسی است. این دستگاه با بهترین تکنولوژی در ساخت، آبگیری لیمو، غوره، انار، زرشک و… را انجام می دهد. محصول نهایی این دستگاه بسیار با کیفیت و شفاف است و از دیگر مزایای این دستگاه این است که شما می توانید انواع میوه را با آن آبگیری کنید.

در سیستم عملکرد پرسی، میوه، تحت فشار سنجیده شده ای آبگیری می شود. در این سیستم احتمال له شدن پوست لیمو و یا خرد شدن هسته لیمو بسیار کم است و در نتیجه محصول، با کیفیت، با لرد بسیار کم و بدون تلخی تولید می شود.

دستگاه آبگیری پرسی

جهت مشاهده کارایی دستگاه آبگیری لیمو و غوره، کلیپی چند ثانیه ای، برای شما آماده کرده ایم:

دستگاه آبگیری چند کاره

دستگاه آبگیری چند کاره از اقتصادی ترین دستگاه های آبگیری شرکت آراد ماشین است. شما با این دستگاه می توانید در فصول مختلف آبگیری محصولات مختلف را انجام دهید!

یکی از دلایلی که این دستگاه خواهان بسیاری دارد، امکان استفاده از دستگاه برای اکثر محصولات است. توری و مش های قابل جا به جایی در این دستگاه موجب تنوع در عملکرد دستگاه است.

دستگاه های آبگیری چندکاره آراد ماشین را با امکان بازدید در کارخانه و تست دستگاه خریداری کنید!

آراد ماشین، به پاس اعتماد شما دوستان عزیز، تمامی دستگاه های خود را با مرغوب ترین مواد اولیه و بهترین ساخت، در اختیار شما قرار می دهد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید: 09120807304

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها