دستگاه بسته بندی ترشی تک نفره

دستگاه بسته بندی ترشی تک نفره امروزه طرفداران زیادی دارد. تمامی کارخانه های تولید ترشیجات، انوع کسب و کار های خانگی و … نیازمند دستگاه بسته بندی ترشی هستند.

شاید به نظر بیاید که روش های سنتی و قدیمی کم هزینه تر از روش های ثابت باشند. اما با کمی تحلیل متوجه این مسئله می شویم که اینکار هزینه و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت.
از طرفی امروزه استفاده از محصولاتی که بسته بندی بهداشتی ندارند به شدت کاهش یافته است و کمتر کسانی راضی به خرید محصولاتی می شوند که لیبل و دوخت یکسان و قابل اعتمادی ندارد.
به این ترتیب بسته بندی بهداشتی و کارخانه ای بسیار اهمیت یافته است. شرکت آراد ماشین جهت فعالیت در راستای این موضوع و گامی فراتر به سوی بهداشت، دستگاه سیل را برای انواع بسته بندی ها در نظر گرفته است.

مشاوره رایگان پیش از خرید محصول، یک سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش، نصب، راه اندازی و آموزش رایگان، پشتیبانی 24 ساعته، امکان ارسال به سراسر ایران و کشورهای خارجی.

معرفی دستگاه بسته بندی ترشی تک نفره (سیل)

همه ما شیشه های ترشی، ماست، بستنی لیوانی و … را دیده ایم. لایه ی سلفونی روی اینگونه محصولات از جهت بهداشتی بسیار اهمیت دارد، به همین سبب آراد ماشین برای تمامی کسب و کار های درگیر با این موارد دستگاه سیل را پیشنهاد می کند.
دستگاه سیل کار پرس درب سلفونی را انجام می دهد. در کسب و کار های بزرگ و صنعتی نه تنها وجود دستگاه سیل حائز اهمیت است، بلکه دستگاه های تاریخ زن، درب بند و لیبل زن نیز بسیار اهمیت دارد. اما نیازی به نگرانی نیست! شرکت آراد ماشین، در صورت درخواست مشتریان عزیز خود، تمامی این ابزار را روی دستگاه سیل نصب خواهد کرد.

دستگاه سیل برای بسته بندی ترشی در حد خانگی، کارگاهی و یا در ظرفیت های بالا قابل ساخت می باشد.

اطلاعات دقیق در رابطه با دستگاه سیل را برای شما آماده کرده ایم:

به دلیل تنوع بالای دستگاه های سیل و نوسانات قیمت مواد اولیه امکان درج قیمت در سایت نیست. اما با ارسال پیام، برقراری تماس یا ثبت شماره خود در سایت و اعلام ابعاد ظرف و تیراژ تولید خود می توانید از قیمت دستگاه بسته بندی سیل مطلع شده و کاتالوگ و فیلم عملکرد دستگاه را دریافت کنید.

راه های ارتباط با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین:

09120807304 

دستگاه سیل فول اتوماتیک آراد ماشین

دستگاه سیل فوت اتومات تمام کارها به صورت اتومات انجام می شود. با قرار دادن ظرف درون دستگاه توسط اپراتور و با فشردن دکمه ای، کشو وارد دستگاه شده و فشار قالب بالایی سلفون را به دهانه ظرف می چسباند. پس از چند ثانیه کشو بیرون آمده و می توان ظرف را از دستگاه خارج کرد.

رفت و آمد کشو در این دستگاه توسط جک های پنوماتیک انجام می شود یعنی برای کار با این دستگاه نیاز به کمپرسور دارید. البته با قرار داد یک موتور دیگر روی دستگاه این کار امکان پذیر است اما وجود موتور با گذشت زمان باعث افزایش استهلاک دستگاه می شود و هزینه نگهداری بالایی دارد.

فیلم زیر عملکرد دستگاه سیل وکیوم فول اتومات را در حین بسته بندی ترشی نشان می دهد.

امکان حضور در کارخانه و تست دستگاه ها وجود دارد.

دستگاه سیل اتوماتیک آراد ماشین

در سیل حرارتی اتوماتیک شما می توانید رول را روی جایگاه اختصاصی آن قرار دهید و ظرف را در جایگاه مشخص شده قرار دهید و دکمه استارت دستگاه را روشن کنید. این دستگاه برای بسته بندی ترشی تک نفره بسیار مناسب می باشد. می توان روی این دستگاه سیستم تاریخ زن و تزریق گاز نیز نصب کرد.

دستگاه دارای دو موتور می باشد:
1.  موتور جهت پیچیدن رول
2.  موتور جهت سیل دهانه ظرف

دستگاه سیل وکیوم دست دوم

آیا از گارانتی یک ساله بی قید و شرط آراد ماشین اطلاع دارید؟!

دستگاه بسته بندی ترشی تک نفره دستی

این دستگاه به شکل دستی ظرف های شما را سیل می کند. به این شکل که اپراتور رول را روی جایگاه گذاشته و عملیات کشیدن سیل روی ظرف و همچنین عمل سیل کردن را با استفاده از اهرم ساخته شده، انجام می دهد.
دستگاه سیل دستی آراد ماشین کاملا مقاوم و ساخته شده از بهترین قطعات می باشد.

آراد ماشین، برای تمامی دستگاه ها نصب، آموزش و ده سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته!

دستگاه سیل حرارتی نیمه اتوماتیک

این دستگاه دارای یک موتور جهت پیچیدن رول است. به این شکل که عملیات پیچیدن رول به صورت اتوماتیک انجام می شود اما عملیات سیل کردن توسط اپراتور و با فشار بر اهرم ساخته شده، انجام می شود.
دستگاه ه اپراتور نیاز دارد و به همین علت به آن دستگاه نیمه اتوماتیک می گویند.

سیل دستی

نیاز به مشاوره قبل از خرید دارید تا دستگاهی مناسب با نیاز تهیه کنید؟
مشاوران حاذق آرادماشین آماده خدمت رسانی کاملا رایگان به شما دوستان عزیز هستند.

نکاتی که باید برای خرید دستگاه بسته بندی ترشی تک نفره به آن توجه کنیم

  1. ظروف دارای اشکال مختلفی هستند و همین امر موجب تفاوت قالب های دستگاه سیل شده است. شما با اعلام شکل ظرف مورد نظرتان (دایره، بیضی، مستطیل، مربع و …) می توانید قالب مشخص شده تان را همراه با دستگاه تحویل بگیرید.
  2. شما باید از ابعاد دقیق دهانه ظروف خود مطلع باشید. چرا که این اندازه به طول و عرض رول و همچنین ساخت دستگاه مرتبط می باشد
  3. باید تعداد تولید در روز مشخص شود. چراکه هرچه تعداد تولید بالا تر باشد تعداد قالب های طراحی شده (در یک کادر) بیشتر می شود. پس باید مطلع باشیم که انتظار تولیدمان (در ساعت و یا روز) چقدر است.

اگر قصد راه اندازی کسب و کاری بهداشتی با سود بالا و هزینه کم دارید، همین حالا با آراد ماشین تماس گرفته و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

با ارسال پیام از طریق واتساپ یا تلگرام، قیمت دستگاه بسته بندی ترشی تک نفره به همراه کاتالوگ و فیلم عملکرد آن برایتان ارسال خواهد شد.

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدرضا کوه کلانی
محمدرضا کوه کلانی
4 سال قبل

سلام قیمت دستگاه بسته بندی تک نفره وکاتالوگ دستگاه را ارسال فرمایید

حمید
حمید
2 سال قبل

سلام
بنده یک کارگاه کوچک برای اینکار دارمو خیلی هم علاقمند به تولید ترشی ومربا هستم ولی فقط نمیدونم باید چی تولید کنم و از کجا شروع کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
1 سال قبل

سلام و عرض احترام بنده یک خانم خانه دار هستم و خیلی علاقه مند به تولید ترشی و مربا هستم نمیدونم آیا بازار فروش داره یا نه و باید از کجا شروع کنم و چقدر سرمایه اولیه می خواد