قیمت انواع دستگاه خشک کن خشکبار

دستگاه خشک کن خشکبار

دستگاه خشک کن خشکبار، در انواع مختلف و قیمت های متفاوت موجود می باشد. با استفاده از این دستگاه برای جلوگیری از ماندن نم در محصول استفاده می کنیم و محصول کاملا خشک می شود.
دستگاه خشک کن خشکبار، در تمام صنایع غذایی دنیا برای خشک کردن محصولات به کار گرفته می شود. سیستم اپراتوری پیشرفته این دستگاه به صورت اتوماتیک می باشد و شما می توانید تمام مراحل خشک کردن را مشاهده کنید. جنس این دستگاه از استیل عالی و مرغوب ساخته شده است. دستگاه خشک کن خشکبار برای خشک کردن پسته، بادام، آجیل، و… کاربرد فراوانی دارد. با توجه به گرمایی که به محصول می دهد تمام رطوبت مواد و محصولات را می گیرد و در سریع ترین زمان ممکن خشک می کند.

برای آشنایی بیشتر شما دوستان عزیز با دستگاه، ویدئو سی ثانیه ای برای شما آماده کرده ایم:

دستگاه خشک کن خشکبار سرندی

دستگاه خشک کن خشکبار چیست و نوع سرندی آن به چه شکل است؟
دستگاه خشک کن سرندی آراد ماشین، ساخته شده از بهترین مواد اولیه است. این دستگاه با کیفیتی بی نظیر توسط طراحان و مهندسین برجسته آراد ماشین ساخته و به فروش می رسد.
این دستگاه دارای ویبراتور و همچنین حرارت غیر مستقیم می باشد که سبب می شود بتوانیم بدون آسیب رسیدن به محصول آنها را خشک کنیم.
ویبراتور طراحی شده در دستگاه تاثیر فراوانی در عملکرد دستگاه دارد.

ویبراتور چه تاثیری بر عملکرد دستگاه دارد؟

وجود ویبرایتور در دستگاه بسته بندی موجب جلوگیری از سوختگی، و باعث خشکی کامل محصول می شود.
این ویبراتور در دستگاه تعبیه شده تا سازنده با خیال راحت بتواند محصول را خشک نماید و از هرگونه قارچ سمی و سم آفلاتوکسین که در محصولاتی همچون پسته رایج هستند جلوگیری کند.

اطلاعات دقیق در رابطه با دستگاه مذکور را برای شما جمع آوری کرده ایم:

محصولات ما در چه صورت به خشک کن نیازمند هستند؟

ما برای ماندگاری و خوشمزه تر شدن محصول، ابتدا آن را تفت می دهیم. بعد از اینکه محصول از دستگاه سرندی گذشت و نمک اضافه آن گرفته شد نوبت به طعم دار کردن محصول می رسد. در این مرحله ما محصول را در لووک قرار می دهیم و همینطور که دستگاه و محصولات در حالت چرخش هستند طعم مورد نظرمان را (که ماده آن مایع است) به محصول اضافه می کنیم.
در این مرحله محصول ما دچار خیسی و نم می شود و ما به دستگاه خشک کن خشکبار سرندی نیازمندیم.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

آراد ماشین سازنده دستگاه های مرتبط با صنایع غذایی است. دستگاه های مورد نیاز در خط تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار با کیفیت بسیار بالا، همراه با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.

دستگاه هایی که در خط تولید آجیل و خشکبار نیاز هستند شامل دستگاه تفت، دستگاه شورکن، دستگاه طعم زن آجیل، خشک کن خشکبار(سرند) و دستگاه های بسته بندی می باشد.

امکان تست دستگاه ها وجود دارد و علاقه مندان با حضور در کارخانه می توانند دستگاه مورد نظر خود را تست کنند.

در تمام ساعات شبانه روز، با برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین می توانید لیست قیمت، فیلم عملکرد و کاتالوگ دستگاه هایی که مورد نیاز شماست را دریافت کنید.

مشاوره رایگان نیز خدمتی دیگر است که شرکت آراد ماشین برای راه اندازی کسب و کار و خرید دستگاه مورد نیاز تولید کنندگان به آن ها ارائه می دهد.

قیمت دستگاه خشک کن خشکبار

برای اطلاع از قیمت دستگاه خشک کن خشکبار آراد ماشین از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ومشاوران ما در ارتباط باشید. دستگاه های صنعتی بصورت سفارشی ساخته می شوندو و همچنین به دلیل نوسانات قیمت مواد اولیه در بازار امکان درج قیمت ها فراهم نیست.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها