دستگاه آبگیری سبزیجات

دستگاه آبگیری سبزیجات در دو مدل سبد ثابت و سبد متحرک ساخته می شوند. با استفاده از دستگاه آبگیر سانتریفیوژ سبزی، آب سطحی سبزی، کاهو، کلم و… را می توان در ظرفیت های مختلف خشک کرد.

دستگاه آبگیری سبزیجات از جمله کاربردی ترین و پر فروش ترین مدل از دستگاه های محسوب می شود که با قیمت مناسب و بی واسطه در دسترس می باشد.
استفاده از دستگاه های آبگیر سبزی این امکان را فراهم می آورد تا آب سبزیجات مختلف را به بهترین نحو گرفت. از جمله سبزیجاتی که آبگیری آن ها توسط دستگاه های آبگیری صورت می پذیرد، شامل کرفس و هویج می باشد که با استفاده از این دستگاه ها آبگیری آن ها بسیار ساده و آسان انجام می پذیرد.

فیلم زیر کارکرد دستگاه آبگیر سانتریفیوژ سبزی سبد متحرک را نشان می دهد. در این دستگاه سبدها قابل تعویض هستند و همین امر سبب افزایش سرعت کار خشک کردن سبزیجات خواهد شد. در آبگیر سبزی سبد ثابت پس از خشک شدن آب سطحی سبزیجات، باید سبزیجات را بصورت دستی خارج کرد و پس از آن بار تازه را وارد سبد کرد.

اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره رایگان:

09120807304

انواع دستگاه آبگیری سبزیجات

به سبب آنکه آب بسیاری از سبزیجات بایستی پس از آبگیری مورد استفاده قرار گیرد، دستگاه های آبگیری را در مدل های صنعتی و خانگی تولید نموده اند. با استفاده از دستگاه های آبگیری خانگی می توان محصولی مرغوب تولید نمود و در کوتاه ترین زمان آن را مصرف کرد.

دستگاه های آراد ماشین، با قیمت مناسب و کیفیت عالی در صنعت ماشین آلات به صورت مستقیم فروخته می شود. دستگاه آبگیر سبزی آراد ماشین با مناسب ترین قیمت و کیفیت به مشتریان عزیز عرضه می شود.

شرکت آراد ماشین، یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش برای دستگاه های آبگیری خود در نظر گرفته است.

مطالعه این مقاله را از دست ندهید: دستگاه بسته بندی سبزیجات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها