قیمت خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ دست دوم اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک

خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ دست دوم اتوماتیک با توانایی در حد نو  قابل دسترسی است. یک دستگاه بسته بندی مناسب و جدید برای بسته بندی محصولات غذایی و لوازم خانگی اداری و صنعتی به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست، در مدل دست دوم در حد نو، به فروش می رسد. این دستگاه نیازی به اپراتور در طی عملیات بسته بندی ندارد و به راحتی با گذاشتن محصول و جلد بسته بندی در دستگاه، مراحل بسته بندی تا انتها انجام شده و به اتمام می رسد.

انواع شیرینگ دست دوم

دستگاه شیرینگ در دو مدل شیرینگ کابینی و تونلی ساخته می شود که این دو مدل هرذ کدام به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شود.
شیرینگ کابینی نیمه اتوماتیک: شیرینگ کابینی نیمه اتوماتیک ساده ترین نوع دستگاه شیرینگ است. در دستگاه شیرینگ کابینی تمام مراحل توسط اپراتور انجام می شود.
شیرینگ کابینی اتوماتیک: اصلی ترین مزیت شیرینگ اتوماتیک داشتن نوار نقاله کوچکی است که برای هدایت محصول به بیرون کابین بعد از بسته بندی استفاده می شود. شیرینگ اتوماتیک دارای سرعت بسته بندی بالا  و همچنین امکان تنظیم حرارت، سرعت و زمان بسته بندی است.
شیرینگ تونلی نیمه اتوماتیک: این مدل برای بسته بندی های کوچک و نه چندان سنگین طراحی شده است.
شیرینگ تونلی اتوماتیک: مخصوص بسته بندی های سنگین و کم حجم مانند بسته های آب معدنی و یا جعبه های قطعات صنعتی است. شیرینگ اتوماتیک دارای چشم الکترونیکی برای هدایت خودکار بسته به داخل کابین است.

خرید انواع شیرینگ دست دوم آراد ماشین

برای خرید این دستگاه بسته بندی شیرینگ به قیمت ارزان و با ضمانت نامه و استفاده از خدمات رایگان پس از فروش با ما همراه شوید. خرید دستگاه شیرینگ دست دوم آراد ماشین علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت بالایی است؛ بنابراین قیمت پایین دستگاه دلیل بر عدم کیفیت آن نسیت. شرکت آراد ماشین دستگاه های دست دوم را به طور کامل سرویس می کند و با اطمینان خاطر به مشتری تحویل می دهد. خرید دستگاه بسته بندی شیرینگ دست دوم اتوماتیک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. همچنین برای خرید آسان و مطمعن آراد ماشین امکان خرید حضوری و آنلاین را نیز فراهم کرده است. یکی دیگر از امتیازاتی که آراد ماشین برای مشتریان خود در نظر گرفته این است که امکان تست دستگاه در همین مکان امکان پذیر است. پس شما مشتریان عزیز می توانید از خرید خود کاملا مطمعن باشید. کارشناسان آراد ماشین آماده پاسخ گویی به سوالات شما و هرگونه مشاوره جهت خرید بهتر یا راه اندازی کسب و کار پر سود هستند.

تماس با کارشناسان آراد ماشین جهت خرید و مشاوره: 09359460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها