قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار اتومات

قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار اتومات آراد ماشین را از طریق تماس با مشاوران و کارشاسان آراد ماشین دریافت کنید. دستگاه های توزین به صورت اتومات خشکبار را بسته بندی می کنند. این دستگاه با تعداد توزین های متفاوت ساخته می شوند که بر روی سرعت بسته بندی اثر گذار است.

شرکت آراد ماشین خط کامل بسته بندی خشکبار و حبوبات را با یک سال گارانتی، ده سال خدمات، آموزش، نصب و راه اندازی رایگان به مشتریان خود عرضه می کند.

بسته بندی مواد غذایی

مواد غذایی معمولا در سه حالت مایع، پودر و گرانول هستند. محصولات و موادی که به صورت دانه دار هستند گرانول نامیده می شوند. مکانیزم دستگاه ها بسته بندی برای این سه حالت کاملا متفاوت است. به عنوان مثال برای بسته بندی مواد غذایی مایع مانند عسل از سیلندر پیستون استفاده می شود. مواد پودری همچون ادویه ها توسط سیستم حجمی(ماردونی) بسته بندی می شوند.

مواد گرانولی مانند حبوبات و خشکبار نیز به کمک سیستم ها ی توزین دار و حجمی پیمانه ای بسته بندی می شوند.

دستگاه های توزین دار برای بسته بندی خشکبار

در دستگاه های بسته بندی توزین دار، ترازوهایی(لود سل) جهت وزن گیری محصول قرار داده می شود. لود سل ها حسگر وزن هستند و دقت بالایی دارند.

تعداد ترازوها در دستگاه های توزین سرعت بسته بندی را مشخص می کند. هر چه تعداد توزین ها بیشتر باشد سرعت بیشتر خواهد شد. دستگاه های توزین به صورت تک توزین، دو توزین، چهار توزین، شش توزین و … ساخته می شوند.

وجود PLC و نمایشگر HMI باعث می شود که با وارد کردن تنظیمات اولیه توسط اپراتور دستگاه به صورت اتومات کار کرده و بسته بندی خشکبار را انجام دهد.

برای ورود خشکبار به مخزن دستگاه توزین می توان از یک بالابرZ استفاده نمود تا مخزن به محض خالی شدن از خشکبار پر شود و بسته بندی به صورت پیوسته ادامه داشته باشد.

در زیر دستگاه توزین یک نوار نقاله قرار می گیرد و بسته های آماده را به مکانی دیگر منتقل می کند تا بسته بندی نهایی انجام شده و به انبار منتقل شوند.

خط تولید آجیل و خشکبار

برای دریافت قیمت دستگاه بسته بندی خشکبار اتومات آراد ماشین با مشاوران آراد ماشین در ارتباط باشید. کاتالوگ، عکس، فیلم عملکرد دستگاه برایتان ارسال خواهد شد. همچنین کارشناسان ما در تمام ساعات در خدمت شما هستند تا به سوالات شما در خصوص دستگاه های بسته بندی خشکبار، راه اندازی خط تولید و بسته بندی  خشکبار و حبوبات این محصول پاسخ دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها