قیمت دستگاه بسته بندی سیل وکیوم


قیمت دستگاه بسته بندی سیل وکیوم بسته به مدل های مختلف آن متفاوت است. شرکت آراد ماشین تولید کننده انواع دستگاه بسته بندی سیل وکیوم با قیمتی مناسب است. برای اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید.

این محصول با کیفیت و تکنولوژی حرفه ای جهت بسته بندی در سایزهای مختلف با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد.

دستگاه سیل وکیوم با وکیوم مواد غذایی از اکسیداسیون ، کپک زدگی ، فساد و مرطوب شدن محصول جلوگیری کرده و محصول را برای مدت طولانی تر با کیفیت بهتر حفظ می کند.

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

دستگاه بسته بندی سیل

دستگاه دارای بدنه استیل مقاوم بوده و ایده آل برای صنایع غذایی ، پزشکی ، الکترونیک و … می باشد.
عمل دوخت ، درج تاریخ و وکیوم روی بسته همزمان صورت می گیرد.
وکیوم بودن دستگاه کمک به خروج هوا و اکسیژن از بسته بندی محصول مورد نظر می گردد و این امر در بسته بندی به خصوص مواد غذایی و خوراکی گوشت و سبزی و نان، بسیار مهم است چون در صورت عدم اعمال این روش، ورود اکسیژن و عوامل آلوده کننده، امکان رشد میکروب و فاسد شدن آن محصول چندین برابر می شود و از عمر آن می کاهد.

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

فروش دستگاه بسته بندی سیل ارزان

فروش تک تک دستگاه های بسته بندی سیل، به صورت تمام اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک، در شرکت مهندسی تحت نظر کارخانه سازنده با نام شرکت آراد ماشین، به قیمت ارزان اصل کارخانه انجام می شود.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه بسته بندی سیل وکیوم مناسب کسب و کار خود با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

تمامی محصولات آراد ماشین، با گارانتی و خدمات پس از فروش، ارائه می گردد و در صورت وجود کوچک ترین نقصی در کار و یا حتی نصب، راه اندازی و سرویس، متخصصان و تکنسین های ما در محل، به صورت رایگان، خدمات ارائه خواهند داد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها