دستگاه بسته بندی مرغ و گوشت

بسته بندی با روش وکیوم، که معروف ترین و کاربردی ترین روش بسته بندی محصولات مختلف اعم از مواد غذایی، گوشت، سالاد، سبزی، ماهی و غیره است، می توانید گوشت مرغ را با وزن های مختلف بسته بندی کنید.
در این مقاله قصد داریم انواع دستگاه های بسته بندی و قطعه بندی و فرآوری انواع مرغ و گوشت را معرفی کنیم.

دستگاه ها سیل وکیوم آراد ماشین را با یک سال گارانتی بی قید و شرط و امکان بازدید حضوری از خط تولید دستگاه دریافت کنید.

انواع دستگاه بسته بندی مرغ

دستگاه بسته بندی سلفونی، ساده ترین روش بسته بندی مرغ است.  تولیدی های بزرگ از طریق استفاده از دستگاه های بسته بندی اتومات و تولیدی های کوچک از دستگاه  بسته بندی سلفونی دستی استفاده می کنند.
نمونه دستی این دستگاه دارای وزن کم و ابعاد کوچک می باشد و برای بسته بندی انواع محصولات همچون قارچ و .. نیز کارآمد است.

برای آشنایی بیشتر شما دوستان عزیز با دستگاه سلفون کش آراد ماشین، کلیپ چند ثانیه ای برایتان آماده کرده ایم.

دستگاه بسته بندی وکیوم

دستگاه بسته بندی وکیوم، با قابلیت بسته بندی دقیق انواع گوشت مرغ، ماهی و…، با هوا گیری و ایجاد خلا، برای ممانعت از ورود اکسیژن و جلوگیری از رشد میکروب ها روی سطح گوشت، به بازار آمد.
استفاده از این دستگاه برای اطمینان از سلامت بسته بندی و نیز سالم ماندن محصول تا زمان باز کردن بسته توسط مصرف کننده، کافی است و بهداشتی ترین روش شناخته شده در زمینه بسته بندی، به خصوص بسته بندی مواد غذایی فاسد شدنی و دارای مواد نگه دارنده است.

جهت کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با دستگاه سیل وکیوم، دکمه رو به رو لمس کنید:

نوع دیگر بسته بندی مرغ و گوشت استفاده از دستگاه سیل است. با استفاده از این دستگاه به راحتی می توانید درب ظرف خود را با استفاده از انواع رول، پرس کنید.
دستگاه سیل نمونه های رو میزی، پایه دار، اتومات، دستی و یا فول اتومات را دارا است. دستگاه سیل با وجود کارایی بالا دارای ابعاد کوچکی است و می توانید در مکان های کوچک نیز از آن بهره مند شوید.
به در خواست شما مشتریان عزیز، آراد ماشین، بر روی دستگاه بسته بندی سیل مرغ و گوشت تزریق گاز ازت نصب کرده. همچنین سازندگان ما  به درخواست شما، لیبل زن و تاریخ زن نیز، بر روی دستگاه نصب خواهند کرد.

دستگاه سیل اتومات

دستگاه بسته بندی وکیوم آراد ماشین، بهترین روش و بهداشتی ترین روش برای بسته بندی مرغ و گوشت است. این دستگاه هوای داخل بسته را کاملا گرفته و مرغ را به صورت کاملا بهداشتی در اختیار شما قرار می دهد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها