دستگاه تفت آرد

آرد یکی از پرمصرف ترین مواد اولیه در صنعت پخت و پز انواع شیرینی جات، نان ها و… می باشد. قیمت دستگاه تفت آرد می تواند بر حسب ظرفیت، نوع استفاده و عملکرد آن متفاوت باشد.

دستگاه تفت آرد همانگونه که از نام آن پیداست، برای تفت دادن آرد و گرفتن رطوبت آن استفاده می شود. قیمت دستگاه تفت آرد بستگی به موارد مختلفی همچون ظرفیت دستگاه و توانایی های مختلف آن مشخص می شود. این وسیله محصولی کارآمد برای تولیدی های انواع نان و کیک ها و شیرینی جات مانند قنادی ها، نانوایی ها و حتی برای واحد های تولیدی بزرگ تر مانند کارخانه های صنعتی می باشد.

قیمت دستگاه تفت در مدل های مختلف نسبت به توانایی های این وسیله کارآمد بسیار مناسب می باشد. این دستگاه آرد را به خوبی برشته می کند. بعد از تفت گرفتن آرد مرحله نرم کردن و الک کردن است. شما با استفاده از الک صنعتی و الک برقی آراد ماشین می توانید به خوبی آرد را الک کرده و نرم کنید.

دستگاه تفت آراد

انواع دستگاه تفت آرد

شرکت آراد ماشین سال هاست که در زمینه ی ساخت انواع رستر Roaster یا همان تفت ها فعالیت دارد و تعداد زیادی از این دستگاه ها را به نقاط مختلف کشور و برای محصولات متعددی ارسال کرده است.

یکی از انواع محصولاتی که تقاضای زیادی در زمینه ی تفت آن وجود دارد، آرد و مشتقات آن است.

از آن جا که آرد، یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی است در صنعت غذا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. آرد و مشتقات آن در انواع غذاها، نان ها، کیک ها، دسرها و شیرینی ها کاربرد فراوانی دارد.

شرکت آرادماشین برای انواع آردها و برای ظرفیت های مختلف، دستگاه های تفت مختلفی طراحی و اجرا کرده است. از مرسوم ترین انواع تفت های آرد آرادماشین می توان به تفت های حلزونی دوار اشاره کرد.

تفت با قطر دهانه ی ۴۰ سانتیمتر برای ظرفیت های پایین، تفت با قطر دهانه ی ۶۵ سانتیمتر برای ظرفیت های متوسط و تفت با قطر دهانه ۹۵ سانتیمتر و بالاتر برای ظرفیت های بالا در شرکت آرادماشین ساخته می شود.

البته فارغ از سایز و قطر درام می توان از لحاظ میزان حرارت، ارتفاع گام مارپیچ ها، طول گام و تعداد مارپیچ ها، میزان کنترل های برقی و تابلو برق و جنس درام و بدنه نیز تفت ها را طبقه بندی کرد.

قیمت دستگاه تفت آرد

یک سال گارانتی بی قید و شرط، ده سال خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی رایگان، امکان ارسال به سراسر ایران و کشورهای دیگر

قیمت دستگاه تفت آرد

با توجه به تقسیم بندی های متعددی که در بالا ذکر شد طبیعتا قیمت های متنوعی ممکن است برای تفت ها وجود داشته باشد. شما می توانید برای مشاوره ی بیشتر و انتخاب تفت مناسب با ظرفیت و محصولتان با کارشناسان و مشاوران آرادماشین تماس گرفته و علاوه بر دریافت مشاوره از قیمت دستگاه مناسب با خواسته هایتان آگاه شوید.

دستگاه تفت آرد

ویژگی های دستگاه رست آرد

دستگاه تفت اراد ماشین، دارای مخزن تمام استیل جهت جلوگیری از هرگونه زنگ زدگی و … می باشد.
الکتروموتور دستگاه دو اسب می باشد و بیس برق دستگاه تک فاز است.
شرکت آراد ماشین امکان تغییر برق به سه فاز را برای مشتریان خود ایجاد کرده اند. دستگاه تفت کاملا اتوماتیک است که کار را راحت تر می سازد و به اپراتور خاصی نیاز نخواهد داشت.
دماسنج، اینورنر و تایمر از ویژگی های این دستگاه می باشد.
قیمت دستگاه تفت با توجه به نوع کارایی آن متفاوت است. اما شرکت آراد ماشین به دلیل اینکه سازنده این دستگاه است با سود بسیار کم و با قیمت های مناسبی دستگاه تفت را عرضه می کند.

شما می توانید با تماس با مشاوران آراد ماشین از قیمت و کارایی محصولات این شرکت مطلع شوید.

مزیت های خرید دستگاه تفت آراد ماشین

مجموعه ی آراد ماشین بر این باور است که انتخاب شدن توسط شما یک افتخار است و برای جلب رضایت مشتری، حداکثر تلاش خود را انجام می دهد.

  • یکی از مزایای خرید دستگاه تفت آرادماشین این است که دستگاه بر اساس خواست شما طراحی می شود، این به آن معناست که تجربه ی شما از محصولتان در کنار دانش فنی تیم آرادماشین کمک می کند تا مناسب ترین طراحی برای محصول شما انجام گردد.
  • از مزایای دیگر این انتخاب این است که شما می توانید قبل از خرید با دستگاه های موجود در آرادماشین تست محصول خود را گرفته و با خیال راحت دستگاه مد نظر خود را انتخاب کنید.
  • نکته ی مثبت دیگر گارانتی دوازده ماهه ی آرادماشین است که یک امنیت خاطر به مشتریان می دهد.
  • خدمات پس از فروش ۱۰ ساله ی آرادماشین به شما اطمینان می دهد که آرادماشین همواره در کنار شما می ماند.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها