قیمت دستگاه خشک کن سبزیجات صنعتی

قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

قیمت دستگاه خشک کن سبزیجات صنعتی که در مدل های کابینی و تونلی و بصورت هوشمند ساخته می شوند در شرکت آراد ماشین بسیار مناسب می باشد. قیمت بروز انواع دستگاه های خشک کن را با تماس با کارشناسان آراد ماشین دریافت کنید.

دستگا های خشک کن کابینی سبزیجات شرکت آراد ماشین با دوسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.

تولید سبزی خشک در ظرفیت های بالا

سبزیجات خشک مانند آویشن، جعفری، شوید، نعناع، گیاهان دارویی و … بسیار پرفروش هستند و در بسته بندی های متنوعی به صورت تک نفره یا در بسته های بزرگتر عرضه می شوند. این محصول در بازارهای داخلی بسیار پرفروش می باشد و علاوه بر آن صادرات سبزی خشک به کشورهای خارجی و مانند روسیه و کانادا سود خوبی را نصیب تولید کنندگان خواهد کرد.

برای تولید سبزی خشک  در حد صنعتی دستگاه هایی نظیر وان های شستشوی اتومات، نوار نقاله آبگیر یا دستگاه سانتریفیوژ، دستگاه های خشک کن و دستگاه های بسته بندی به کار گرفته می شود.

یکی از مهم ترین بخش های خط تولید سبزی خشک دستگاه خشک کن است که انتخاب دستگاه خشک کن مناسب در بالا رفتن کیفیت محصول نهایی بسیار اثر گذار است.

سبزی خشک

مشاوره رایگان پیش از خرید برای راه اندازی کسب کار تولید میوه و سبزی خشک وانتخاب دستگاه مناسب.

دستگاه خشک کن سبزی صنعتی

برای خشک کردن سبزیجات میتوان از دستگاه های خشک کن کابینی که در مدل های تک کابین، دو کابین و سه کابین ساخته می شوند استفاده کرد. همچنین دستگاه خشک کن تونلی نیز برای ظرفیت های بالاتر گزینه خوبی است اما نسبت به خشک کن های کابینی قیمت به مراتب بیشتری دارد.

ظرفیت دقیق دستگاه های خشک کن به عوامل مختلفی بستگی دارد. اینکه محصول  شما دارای چه رطوبتی بوده و آن را به چه صورت خشک می کنید(با ساقه یا فقط برگ) بر میزان ورودی دستگاه اثر گذار است.

قیمت دستگاه خشک کن سبزیجات صنعتی در شرکت های مختلف با توجه به ظرفیت دستگاه، قطعات به کار رفته، نوع عملکرد و … متفاوت می باشد.

دستگاه خشک کن سبزی صنعتی

امکان ارسال به سراسر ایران و کشورهای دیگر، آموزش،نصب و راه اندازی رایگان دستگاه خشک کن وجود دارد.

دستگاه خشک کن سبزی کابینی آراد ماشین

دستگاه خشک کن سبزی آراد ماشین در مدل های تک کابین (42 سینی)، دو کابین(78 سینی) و سه کابین(130 و 168 سینی) ساخته می شوند. ابعاد سینی ها رد این دستگاه 72*72 سانتی متر بوده و از جنس کرم می باشند.

دستگاه های خشک کن کابینی به صورت گازی، برقی، گازوئیلی، دوگانه و سه گانه ساخته می شوند و مشتریان عزیز با بررسی شرایط باید بسنجند که استفاده از کدام سوخت بصرفه تر است. در اکثر مناطق ایران استفاده از گاز مقرون بصرفه تر است.

قرار دادن سنسورهای دما و رطوبت، گردش هوای یکنواخت درون کابین ها و تخلیه رطوبت خودکار سبب می شود تا سبزیجات به بهترین شکل ممکن و بصورت یکدست خشک شده و آماده بسته بندی باشد.

دستگاه خشک کن سبزی تونلی آراد ماشین

دستگاه های خشک کن سبزی تونلی کاملا سفارشی ساخته می شوند و برای سفارش این دستگاه باید فضای کارتان و میزان تولیدتان در روز را به کارشناسان اعلام کنید تا با توجه به آن قیمت دستگاه به شما اعلام شود.

دستگاه های خشک کن تونلی به صورت پیوسته و در زمان کمتری میوه و سبزیجات را خشک می کنند و اگر سرعت تولید برایتان مهم است و در و در ظرفیت های بالا کار می کنید استفاده از این دستگاه به شما پیشنهاد می شود.

دستگاه خشک کن تونلی نیز مانند دستگاه های خشک کن کابینی هوشمند عمل می کند و برای منبع گرمای آن می توان از سوخت های مختلف استفاده کرد.

علاوه بر دستگاه های خشک کن صنعتی برای استفاده در منازل و کارگاه های کوچک خشک کن های مینور و مینی ساخته شده است که برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب می باشند. جهت آشنایی با این دستگاه ها صفحه دستگاه سبزی خشک کن خانگی را مطالعه کنید.

برای اطلاع از قیمت دستگاه خشک کن سبزیجات صنعتی با ورود به صفحه زیر با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین ارتباط برقرار کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها