سیل القایی

قیمت دستگاه سیل القایی که بهترین کیفیت و عملکرد را دارد، در شرکت آراد ماشین با قیمت مناسبی بفروش می رسد. این دستگاه برای پلمپ کردن انواع ظروف و بطری های دایره ای شکل که دارای در هستند بسیار مناسب است.

دستگاه سیل القایی با تکنولوژی روز دنیا جهت بستن درب بطری و قوطی تولید شده اند که با قیمت بسیار مناسب نسبت به سایر برند ها به فروش می رسد.

سیل القایی برای بسته بندی ظروف دایره ای شکل که دارای در هستند استفاده می شود. فیلم مورد استفاده در این دستگاه از جنس آلومینیوم است و با توجه به جنس ظرف، لایه ای بر روی فویل لمینیت شده است.

تمامی ظروف پلاستیکی(PP ,PT ,PE) و شیشه ای را به راحتی می توان با دستگاه سیل القایی بسته بندی کرد اما این امکان برای ظروف فلزی وجود ندارد.

دستگاه سیل القایی در انواع دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ساخته می شود و با توجه سرعت تولید محصول می توان از هر کدام استفاده کرد.

سیل القایی اتوماتیک برای تیراژهای بالای تولید استفاده می شود و مجهز به نوار نقاله ای برای جابجایی بطری ها و سرعت بخشیدن به کار است.

سیل القایی

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه سیل در دو مدل حرارتی و القایی ساخته می شود و هر دو با چسباندن لایه ای از جنس های مختلف بر روی دهانه ظرف، آن را پلمپ کرده و عمل بسته بندی را انجام می شود.

مکانیزم این دو دستگاه با هم، کاملا متفاوت است. در دستگاه سیل حرارتی، المنت های برقی گرمای مورد نیاز جهت چسباندن فیلم بر دهانه ظرف را تامین می کنند اما در سیل القایی گرمای ایجاد شده توسط جریان القایی سبب چسبیدن فویل به دهانه ظرف می شود.

دستگاه سیل القایی

انواع دستگاه سیل القایی

شرکت آراد ماشین دستگاه سیل را در انواع دستی، نیمه اتومات و اتومات طراحی و تولید کرده است. دستگاه سیل القایی اتومات، درای نوار نقاله است و جهت استفاده در کارگاه ها و کارخانه هایی که تیراژ بالاتری از محصولات را تولید می کنند کاربرد دارد و انواع ظروف در زمان کمتر و با سرعت بیشتری سیل می شوند.

انواع دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی دستی

سیل القایی دستی بسیار پر کاربرد بوده و در کارگاه ها و تولیدی های کوچک و حتی در منازل برای سیل کردن بطری ها، دبه خیارشور و ترشی، ظرف عسل، نوشیدنی ها و غیره کاربرد دارد.

این دستگاه دارای دسته ای به شکل گوشت کوب است که باید به مدت چند ثانیه روی ظرف نگه داشته شود. ابعاد دستگاه سیل برای منازل و کارگاه های کوچک مناسب است و وزن کمی دارد. کار با این دستگاه بسیار ساده است و اپراتور نیاز به تخصص خاصی برای کار با آن ندارد.

توسط دستگاه سیل القایی دستی حدود 1000 ظرف را می توان در ساعت بسته بندی کرد. این دستگاه برای سیل ظروفی که دارای دهانه ای با قطر 2 سانتی متر الی 9 سانتی متر هستند مناسب می باشد.

شرکت آراد ماشین دستگاه سیل القایی دستی را با قیمت بسیار مناسبی به مشتریان خود عرضه می کند.

مشخصات سیل القایی دستی

سیل های القایی دستی برای مواقعی به کار می روند که حجم تولید زیادی، مد نظر نباشد. به عنوان مثال زمانی که شما حدود ۴۰ تا ۱۰۰ ظرف در ساعت را بخواهید سیل القایی نمایید، بهترین گزینه سیل القایی دستی است.

این سیل با برق تک فاز شهری ۲۲۰ ولت کار می کند و ابعد کوچکی دارد.

وزن کل دستگاه هم بین ۵ تا ۱۰ کیلو بیشتر نیست.

سیل القایی نیمه اتوماتیک

یکی از گزینه های بسیار مناسب برای کارگاه های نوپا و کسانی که حجم تولید متوسط را مد نظر خود دارند دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک است.

این دستگاه، علاوه بر ایجاد ظرفیت مناسب، قیمت مناسبی هم دارد که آن را به یک مورد خوب برای کارهای نیمه صنعتی تبدیل می کند

سیل القایی نیمه اتومات

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه سیل القایی ریلی

همواره در صنعت با حذف یا کاهش اپراتور و نیروی انسانی نتایج بهتری هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ کمیت حاصل شده است.

برای سیل ظروف گرد و بطری ها به روش القایی در سطح صنعتی و حجم تولید بالا، بهترین گزینه، دستگاه سیل القایی ریلی یا سیل القایی اتوماتیک است.

دستگاه سیل القایی ریلی

مشخصات سیل القایی ریلی

دستگاه سیل القایی ریلی، مجهز به ریل یا نوار نقاله می باشد که بطری ها یا طروف دیگر را به سمت هد دستگاه هدایت می کند و پس از سیل از یک سمت دیگر دستگاه خارج می کند.

در این نوع دستگاه نیز می بایست واشر مخصوص سیل القایی بر روی در بطری یا ظرف قرار گیرد و درب آن بسته شود و سپس بر روی ریل قرار گیرد.

این دستگاه می تواند به خطوط دیگر نیز متصل گردد. به عنوان مثال برای افزایش راندمان و کاهش هزینه ها و کاهش نیروی انسانی، می توان قبل از دستگاه سیل القایی ریلی، دستگاه درب بند و درگذار و قبل از آن دستگاه فویل گذار را تعبیه کرد.

شرکت آراد ماشین با سال ها تجربه در زمینه ی راه اندازی خطوط تولید صنایع غذایی می تواند گزینه ی ایده آلی باشد که تجهیز خطوط تولید خود را به آن بسپارید.

انواع سیل القایی

کار با دستگاه بسته بندی سیل

اساس کار این دستگاه ها این گونه است که پس از بسته شدن درب بطری بر روی آن و گذاشتن بطری زیر دستگاه به روش القای الکترومغناطیس درب را بر روی آن محکم می کند که همین دستگاه برای انواع قوطی های کنسرو و آب میوه نیز کاربرد داشته و در زمان کم این کار را انجام می دهد که سریع بودن آن از مزایای ویژه آن به حساب می آیند چراکه مساله زمان امروزه در صنایع بسیار مهم و حیاتی است.

فیلم زیر، نحوه عملکرد دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

عملکرد دستگاه سیل القایی

نحوه ی کار با دستگاه سیل القایی به این صورت است که فویل آلومینومی که با توجه به نوع و اندازه دهانه ظرف انتخاب شده است، درون در ظرف قرار داده شده و در ظرف بسته می شود. سپس با قرار دادن ظرف زیر دستگاه (در دستگاه سیل القایی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک) و یا قرار دادن دسته گوشت کوب مانند سیل القایی بر روی ظرف به مدت چند ثانیه(در دستگاه سیل القایی دستی) عمل سیل کردن ظروف انجام می شود.

کاربرد دستگاه سیل القایی

کلمه ی سیل Seal در زبان انگلیسی به معنای محکم چسباندن یا مهرو موم کردن است. در صنعت به پروسه ی روکش کردن درب انواع ظروف به وسیله ی سلفون،کاغذ یا فویل، سیل گفته می شود. دستگاه های سیل القایی دستگاه هایی هستند که این پروسه را با استفاده از امواج الکترومغناطیس انجام می دهند.

برای ظروف گرد و دایره ای شکل از انواع مواد می توان از سیل القایی استفاده کرد.

قیمت دستگاه سیل القایی

دستگاه سیل القایی شرکت آراد ماشین در انواع مختلف و با قیمت مقرون به صرفه ای به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می شود. این دستگاه با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده است و دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین به صورت حضوری و یا آنلاین به فروش می رسند.

با توجه به این که سیل های القایی دارای دسته بندی های مختلفی از قبیل سیل القایی دستی، نیمه اتومات، و سیل القایی ریلی است، و هر کدام از موارد فوق نیز بسته به دهانه ی ظرف شما می تواند شامل موارد مختلفی شود، بهتر است برای مشاوره ی بهتر در خصوص انتخاب دستگاه و همچنین اطلاع از قیمت های هر کدام از دستگاه ها، با کارشناسان فروش آرادماشین، تماس حاصل بفرمایید.

جهت اطلاع از قیمت سیل القایی و دریافت کاتولوگ دستگاه ها و همچنین بهره مندی از مشاوره رایگان، دکمه زیر را لمس کرده و با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین ارتباط برقرار کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها