قیمت دستگاه سیل وکیوم روتاری

قیمت دستگاه وکیوم سیل روتاری با توجه به عملکرد و کیفیت بالای آن، بسیار به صرفه است و در شرکت آراد ماشین طراحی و ساخته می شود.به طور کلی از دستگاه سیل برای بسته بندی انواع سالاد و سبزی، عسل، مربا، ترشی، انواع نوشیدنی ها و فلافل و ناگت استفاده می شود که بسیار پرکاربرد است.

دستگاه سیل را به دو دسته کلی تقسیم می کنند:

دستگاه سیل حرارتی:  مکانیزم دستگاه سیل حرارتی بصورت کشویی، روتاری، خطی و.. می باشد.

دستگاه سیل القایی: سیل های القایی در سه نوع دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی و ساخته می شوند.

کاربرد دستگاه سیل حرارتی و القایی در حوزه بسته بندی بسیار گسترده بوده و در خطوط تولید انواع محصولات غذایی و غیر غذایی جای ثابت دارد.

دستگاه سیل وکیوم روتاری قابل استفاده برای ظرفیت های بالا و متوسط می باشد و با بهترین و با کیفیت ترین قطعات در انواع مدل های دستگاه سیل لیوان، چهار گوش و غیره طراحی و ساخته می شود.

کاربرد دستگاه سیل روتاری در کارگاه های تولیدی و بسته بندی مواد غذایی است، که در شکل های دو قالب، چهار قالب و … تولید می شود.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه سیل وکیوم روتاری اتومات

دستگاه سیل وکیوم روتاری به صورت اتوماتیک عمل سیل را انجام می دهد، به گونه ای که ابتدا ظروف، در قالب دستگاه، قرار داده می شوند، سپس به صورت چرخشی در محل مورد نظر خود قرار گرفته  و  از آن جایی که دستگاه مجهز به سنسور و چشم الکترونیکی است قالب بالایی فشار وارد کرده و توسط این فشار و حرارت تولید شده از المنت های برق، فویل آلومینیوم و یا سلفون بر دهانه ظرف پرس می گردد و در آخر اضافه های سلفون از طریق تیغه های برش جدا می شوند.

قالب ها مطابق با مدل ظرف طراحی می شوند.عمل سیل و خارج کردن هوای داخل ظرف، در یک مرحله و به صورت همزمان با نصب وکیوم و تزریق گاز امکان پذیر است. با توجه به اضافه شدن این امکانات، قیمت دستگاه سیل روتاری ، افزایش خواهد یافت.

مشخصات دستگاه سیل روتاری

ساختار و مشخصات دستگاه سیل روتاری به صورت مختصر در زیر شرح داده شده است:

قابلیت نصب پمپ وکیوم و تزریق گاز

مجهز به صفحه نمایشگر، سنسور و چشم الکترونیکی

برق سه فاز یا تک فاز دستگاه

مدل قالب لیوانی، چهار گوش و غیره

نوع سیستم روتاری و چرخشی است

جنس بدنه از استنلس استیل می باشد.

مجهز به نمایشگر لمسی جهت تنظیم درجه حرارت و زمان سیل

سرعت مناسب در قابلیت همزمان دو یا چندین قالب

قابلیت بسته بندی ظروف پلاستیکی از جنس PE, PP, PP و غیره اشاره کرد.

دستگاه های آراد ماشین دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

شرکت آراد ماشین با سابقه ی طولانی که در صنعت ماشین سازی دارد و با بهره گیری از بهترین و به روزترین قطعات، با کیفیت ترین دستگاه ها را تولید و طراحی می کند.

از خدمات این شرکت به مشتریان داخل و خارج از کشور، می توان به یک سال گارانتی و ده خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان اشاره کرد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه سیل وکیوم روتاری و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دیگر دستگاه ها، با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها