قند خرد کن نیمه اتوماتیک دست دوم

قند خرد کن نیمه اوماتیک دست دوم برای خرد کردن انواع قند


قیمت دستگاه قند خرد کن دست دوم آراد ماشین با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب ارائه می شود. دستگاه قند خرد کن نیمه اتوماتیک، وسیله ای کاربردی برای تسریع و راحت تر شدن خرد کردن کله قند به حساب می آید. امروزه با توجه به اینکه همه به دنبال راه های آسان و راحت برای زندگی هستند، پس دستگاه های صنعتی مربوط به صنایع غذایی بسیار مشکل گشا است. دستگاه قند خرد کن، با سرعت بسیار بالا توانایی خرد کردن حجم زیادی از کله قند را دارد. همچنین یک دست شدن حبه قند با استفاده از این دستگاه قابل ملاحظه است.

دستگاه قند خرد کن نیمه اتوماتیک آراد ماشین، به شما در خرد کردن قند در اندازه های مربعی و یک دست کمک میکند. قیمت دستگاه قند خرد کن نیمه اتوماتیک دست دوم نسبت به کارایی و سرعت این محصول بسیار مناسب است. ویژگی های دستگاه قند خرد کن نیمه اتوماتیک این است که به وسیله صفحه تفلون طراحی شده به کمک نیروی دست می تواند سرعت برش قند به صورت صفحه ای را انجام دهد. این دستگاه دارای سرند ویبره دار می باشد که حبه های قند را از خاک قند جدا میکند.

ویژگی شاخص دستگاه های دست دوم قیمت مناسب محصول نسبت به نمونه نو آن می باشد. با توجه به قیمت پایین دستگاه، عملکرد و کیفیت آن بسبار بالا می باشد.

برای دریافت قیمت انواع دستگاه قندخردکن با شماره های زیر تماس بگیرید:
09359460556

مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه

  • دارای دو تیغه دستی
  • دارای نوار نقاله در عرض 25 سانتی متر
  • ظرفیت: 100 کیلوگرم در ساعت
  • توان موتور: 3 اسب
  • رنگ بدنه کوره ای
  • دارای موتور تک فاز

ارزان ترین دستگاه قند خرد کن دست دوم آراد ماشین همراه با ضمانت سلامت دستگاه، تست محصول و بازدید در حضور شما مشتریان عزیز ارائه می شود. شرکت این امکان را دارد که تمامی محصولات دست دوم را همراه با گارانتی عرضه کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها