دستگاه قوطی پرکن پودری یکی از دستگاه های پرکاربرد در زمینه صنایع به خصوص صنایع غذایی به شمار می آید. این نوع دستگاه ها امروزه رونق و جایگاه خوبی در صنعت پیدا کرده اند چرا که تمامی شغل های مربوط به تولیدات مواد پودری به جهت بسته بندی بهتر و باکیفیت تر محصولات مستلزم به استفاده از این نوع دستگاه می باشند.

دستگاه قوطی پر کن پودری بدون هدررفتن محصول و هیچگونه دور ریز می تواند مدل های مختلفی از قوطی ها را در سایزها و ظرفیت های گوناگون پر کند مانند محصولات آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و غیره.

 

مشخصات دستگاه قوطی پرکن پودری

از مشخصات این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
جنس بدنه دستگاه به طور کامل از استیل می باشد و مخزن آن مجهز به اوگر بوده تا به راحتی بتوان انواع مواد پودری را پرنمود.

دستگاه پرکن پودری در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی می شود که در نوع اتوماتیک آن از 10 گرم تا 2000 گرم و در دستگاه های نیمه اتوماتیک تا 50 کیلوگرم قابل تنظیم است.

دستگاه قوطی پرکن

 

این دستگاه مجهز به سیستم نمایشگر بوده تا تنظیمات مربوط به دستگاه و بسته بندی را کنترل نماید و هم چنین از موارد استفاده این دستگاه به پر کردن مواد پودری در قوطی، پاکت، جعبه و غیره می توان اشاره نمود.

 

کاربرد دستگاه قوطی پرکن پودری

دستگاه قوطی پرکن در انواع مختلف و برای مواد گوناگون طراحی و ساخته می شوند، در این بین دستگاه قوطی پرکن پودری از پرفروش ترین نوع این دستگاه ها می باشد. می توان گفت بیشترین استفاده این نوع دستگاه در زمینه صنایع مواد غذایی میباشد به طور مثال تمامی کارخانه جاتی که در زمینه ادویه جات کار می کنند حتما برای فرآیند بسته بندی محصولات خود با کیفیتی بالا به این نوع دستگاه نیاز خواهند داشت.

از موارد استفاده دیگر این دستگاه می توان به استفاده در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی اشاره نمود، در بسته بندی این محصولات، بهداشتی بودن آن بسیار اهمیت دارد.

 

دستگاه قوطی پرکن

 

آراد ماشین تمامی دستگاه های پرکن را با کیفیتی تضمین شده طراحی و تولید می نماید، شما می توانید با قیمتی مناسب تر از نمونه های خارجی، دستگاه پرکن پودری را از ما خریداری نمایید.

مطلب مرتبط: فروش دستگاه تفت آجیل خانگی

 

 

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!