قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی گازی

خشک کن نیمه صنعتی

قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی گازی برای آن دسته از افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار تولید میوه خشک در منزل دارند، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.  گاز  در مقایسه با سوخت های دیگر نظیر برق یا گازوئیل ارزان تر می باشد و استفاده از دستگاه های خشک کن گازی صرفه اقتصادی بیشتری برای تولید کننده دارد.

انواع دستگاه های خشک کن گازی

دستگاه های میوه خشک کن شرکت آراد ماشین با سوخت های مختلف گاز، برق و گازوئیل کار می کنند و به صورت دوگانه یا سه گانه نیز تولید می شوند.

دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین در مدل های زیر ساخته می شوند و امکان خشک کردن انواع میوه، سبزی، گوشت، مواد دارویی، شیمیایی و… را در ظرفیت های خانگی، کارگاهی و صنعتی دارند.

  1. دستگاه خشک کن تونلی
  2. دستگاه خشک کن کابینی
  3. دستگاه خشک کن دوار

دستگاه های خشک کن آراد ماشین دارای دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

نکاتی که پیش از خرید دستگاه خشک کن خانگی باید در نظر بگیرید

برای خرید دستگاه خشک کن خانگی و راه اندازی کسب و کارتان در منزل نکاتی وجود دارد که باید حتما در نظر بگیرید که شامل موارد زیر است:

دستگاه خشک کن باید دارای ابعاد مناسبی باشد و بتوان از آن در اتاق، تراس، آشپزخانه و … استفاده کرد. ظاهر دستگاه خشک کن و سادگی استفاده از آن نیز جزو مواردی که قابل اهمیت است.

نکته مهم دیگر صدای دستگاه، هنگام کار است. به دلیل اینکه دستگاه های خشک کن ساعت ها روشن هستند، در صورتی که صدای دستگاه زیاد باشد آزار دهنده خواهد بود و در منازل و با زندگی آپارتمان نشینی حتما دچار مشکل خواهید شد. پس در هنگام خرید دستگاه به این موضوع توجه کنید.

ظرفیت دستگاه، کیفیت و کارایی آن برای تولید میوه خشک به میزان مشخص، با کیفیت بالا و به ساده ترین شکل ممکن، چیزی است که هر تولید کننده ای می خواهد.

قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی گازی باید با توجه به کیفیت و کارایی دستگاه و قطعات به کار رفته در آن متناسب باشد.

گارانتی دستگاه و خدماتی که شرکت سازنده ارائه می دهد نیز اهمیت دارد.

از یک شرکت معتبر خرید کنید.

قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی گازی

دستگاه خشک کن خانگی گازی آراد ماشین

دستگاه خشک کن خانگی گازی آراد ماشین با تعداد 30عدد سینی در ابعاد 50*60 سانتی متر یک پیشنهاد عالی برای راه اندازی کسب و کار در حد خانگی و کارگاهی است.

این دستگاه هم به صورت گازی و هم برقی ساخته می شود و محصولات مختلف ابتدا با قرار گرفتن روی توری های پلی اتیلنی و سینی هایی از جنس کروم آبکاری شده بر روی ترولی دستگاه سوار می شوند.

تنظیمات لازم برای خشک کردن میوه ها به راحتی توسط اپراتور قابل انجام است. پس از مشخص کردن رطوبت نهایی، دمای مورد نیاز برای خشک کردن و تنظیم موارد دیگر، به صورت خودکار مراحل خشک کردن صورت می پذیرد.

سنسورهای دما و رطوبت، فن های گردش هوا و تخلیه رطوبت و… همگی به درستی و به صورت هوشمند کار می کنند. همه این موارد به همراه طراحی دقیق  دستگاه سبب می شود تا میوه، سبزی، گوشت و دیگر محصولات به صورت یکدست با حفظ طعم و رنگ خشک شوند و محصول نهایی کیفیت بسیار بالایی داشته باشد.

بدنه دستگاه به صورت سه لایه بوده که لایه های بیرونی از جنس گالوانیزه می باشد و با رنگ الکترواستاتیک پوشش دهی شده است. وجود عایق حرارتی از جنس XPS در بدنه دستگاه های خشک کن خانگی گازی سبب می شود تا کمترین میزان مصرف سوخت را داشته باشد.

XPS یک عایق مقاوم در برابر صدا، حرارت و رطوبت می باشد.

کوچکترین سایز دستگاه های خشک کن ساخته شده توسط آراد ماشین در دومدل مینور(برقی) و مینی(برقی، گازی یا دوگانه) است.

دستگاه خشک کن خانگی مینور

اگر در ابتدای راه هستید و در مورد کسب و کار تولید میوه خشک اطلاعات کافی ندارید ولی به این کار فکر می کنید و قصد دارید در منزل، یک کارگاه کوچک و یا در حد صنعتی چیپس میوه تولید کنید، کارشناسان آراد ماشین در خدمت شما هستند.

با بر قراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان ما از قیمت دستگاه مورد نظر خود مطلع شده و کاتالوگ، فیلم و عکس دستگاه های خشک کن را دریافت کنید و از مشاوره رایگان  نیز بهره مند شوید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها