دستگاه بست بندی پسته

دستگاه بسته بندی پسته و انواع آجیل، توسط شرکت آراد ماشین و با بهترین کیفیت ارائه می شود. این دستگاه تمامی محصولات شما را در بسته های سلفونی بسته بندی کرده و محصولی بسیار با کیفیت را ارائه می دهد.
یکی از لازمه های تولیدی های خشکبار و حبوبات، دستگاه بسته بندی است. ما این دستگاه را با بهترین قطعات به شما مشتریان عزیز آراد ماشین تقدیم می کنیم.

کارشناسان و مشاوران آراد ماشین، با کمال احترام پاسخگوی شما دوستان عزیز هستند.
با ما تماس بگیرید و از قیمت، عکس و کاتالوگ دستگاه بسته بندی آراد ماشین بهره مند شوید.

دستگاه های بسته بندی پسته

دستگاه های بسته بندی پسته انواع گوناگونی دارند. انتخاب دستگاه بستگی به موار گوناگونی همچون وزن بسته، نوع محصول، ظرفیت در ساعت و… دارد.

  • دستگاه دوخت
  • دستگاه پرکن رومیزی
  • دستگاه توزین
  • دستگاه پرکن اتومات
  • دستگاه سیل وکیوم

هرکدام از این دستگاه ها برای نوعی از بست بندی پسته قابل استفاده هستند و سرعت بسته بندی نیز در انتخاب آن ها نقش دارد.

آراد ماشین برای ظرفیت های پایین و تولیدی های کوچک، دستگاه دوخت را پیشنهاد می کند. دستگاه دوخت آراد ماشین، توانایی بسته بندی محصولات در بسته های سلفونی و در ظرفیت های مختلف را دارد.

دستگاه بسته بندی ساشه

اگر قصد بسته بندی محصولاتتان در بسته های کوچک و در وزن های کم دارید، این قسمت را حتما بخوانید.
دستگاه بسته بندی ساشه، بسته بندی تمامی مواد گرانولی، مایع و پودری را در وزن های یک گرم تا پنجاه گرم بسته بندی می کند.
این دستگاه قابلیت اجرای انواع دوخت ها را دارد و انواع جنس ها همچون متالایز، صدفی، آلومینومی، ترسبافون و .. را نیز به بهترین شکل ممکن بسته بندی می کند.

دستگاه بسته بندی ساشه

دستگاه بسته بندی سلفونی پسته

بسته بندی سلفونی، از بهترین دستگاه های بسته بندی پسته و انواع خشکبار است. استفاده از این محصول در کارخانجات صنعتی، تولیدی های بزرگ و کسب و کار های بزرگ بسیار ضروریست. با استفاده از دستگاه توزین که در مدل های مختلف ساخته می شود
این دستگاه به طور میانگین، تعداد بیست و پنج الی سی بسته را در دقیقه بسته بندی می کند. سیستم وزنی دستگاه های بسته بندی پسته که به آنها بسته بندی گرانولی هم می گوییم، به صورت وزنی است. کافیست شما مقدار وزن دلخواه برای بسته هارا تعیین کنید تا دستگاه به خوبی محصولات شما را در رول ها تخلیه کرده و آن را دوخت بزند.

دستگاه بسته بندی چیپس

بسته بندی پسته در ظروف پلاستیکی

یکی دیگر از شکل های بسته بندی پسته،آجیل و خشکبار، ارائه این محصولات در ظروف یک بار مصرف است. این مدل از بسته بندی به تازگی مورد استقبال قرار گرفته است. در این شکل از بست بندی محصولات با استفاده از دستگاه پرکن یا بصورت دستی پر می شوند و پس از این کار به کمک دستگاه سیل وکیوم پلمپ می شوند.

مدل های مختلف دستگاه بسته بندی پسته که در این مقاله به آن اشاره کردیم، ساخت شرکت آراد ماشین می باشد و توسط سازندگان و مهندسان این شرکت طراحی و ساخته می شوند.
ما به پاس اعتماد ده ساله شما دوستان عزیز به محصولات آراد ماشین، یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش برای تمامی دستگاه ها در نظر گرفتیم.
همچنین با خرید از آراد ماشین، از یکسال پشتیبانی رایگان بیست و چهار ساعته و نصب و راه اندازی رایگان بهره مند می شوید.
دکمه تماس با ما را لمس کنید و با هماهنگی قبلی، به خط تولید محصول مورد نظرتان سر بزنید و بعد اقدام به خرید کنید. همچنین لیست قیمت دستگاه بسته بندی پسته و دیگر آجیل  وخشکبار را از مشاوران آراد ماشین دریافت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها