محصولات

شرکت آراد ماشین، طراح و سازنده دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز در صنایع غذایی است. علاوه بر این خطوط تولید مختلف مانند خط تولید میوه و سبزی خشک، خط تفت و بسته بندی آجیل و خشکبار، خط تصفیه و بسته بندی حبوبات و … را طراحی کرده و ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در آن را با بهترین کیفیت تولید می کند.

برای آشنایی با انواع خطوط تولید مواد غذایی، دستگاه ها و ماشین آلات مورد نیاز در هر کدام صفحه راه اندازی خط تولید مواد غذایی را مطالعه کنید.

محصولات آراد ماشین

_
انواع دستگاه خشک کن گوجه فرنگی

دستگاه های خشک کن یکی از بهترین پیشنهادات برای راه اندازی کسب و کارهای پرسود است. این دستگاه ها با ابعاد و ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته شده اند که بتوان برای کسب و کارهای خانگی و نیمه صنعتی و صنعتی به کار گرفته شود. کیفیت بالای قطعات و ساخت دستگاه ها به همراه گارانتی دو ساله شرکت آراد ماشین و کلاس های آموزشی این شرکت بهترین ضمانت برای موفقیت شماست.

تولید انواع میوه و سبزیجات خشک و لواشک، محصولات پروتئینی مانند گوشت و مرغ و ماهی و میگو خشک یکی از صدها کسب و کار پرسودی هست که می توانید با استفاده از این دستگاه ها تجربه کنید.

  • دستگاه خشک کن خانگی
  • دستگاه خشک کن صنعتی
  • دستگاه خشک کن نیمه صنعتی

دستگاه تفت تخمه و آجیل و کنجد در شرکت آراد ماشین با کیفیت بسیار بالا طراحی و ساخته شده است. این دستگاه ها با بدنه عایق بندی شده و مشعل های صنعتی جایگزین مناسبی برای دستگاه های قدیمی با مصرف سوخت بالا و خطرات ناشی از سوختگی برای پرسنل می باشد. ظرفیت های مختلف این دستگاه ها به همه مشتریان عزیز این امکان را می دهد که در سطوح مختلف کارگاهی و کارخانه ای کسب و کار خوب را راه اندازی و یا توسعه دهند.

دستگاه تفت به همراه دستگاه شورکن و طعم زن (لووک)، سرند و خشک کن، بالابر ها و بسته بندی ها یک مجموعه خط فرآوری تخمه و خشکبار را تشکیل می دهند.

  • دستگاه تفت
  • دستگاه شورکن
  • دستگاه طعم زن
  • دستگاه خشک کن
سازنده دستگاه تفت تخمه دست دوم
دستگاه بسته بندی

انواع دستگاه های بسته بندی برای مصارف خانگی، کارگاه های کوچک نیمه صنعتی و کارخانجات بزرگ صنعتی طراحی و ساخته می شود. بسته بندی انواع خشکبار، حبوبات، ادویه، مایعات، گوشت، پک های آب معدنی و … به کمک مدل های دستگاه های بسته بندی انجام می شود.

بسته بندی محصولات مختلف بصورت نیمه اتومات و اتومات در خطوط تولید مواد غذایی بکار گرفته می شوند.

  • دستگاه بسته بندی خانگی
  • دستگاه بسته بندی نیمه صنعتی
  • دستگاه بسته بندی صنعتی
دستگاه بسته بندی سیل

دستگاه بسته بندی سیل قابلیت بسته بندی انواع ظروف یکبار مصرف با جنس های PET، PP، PE و… را در اشکال و ابعاد مختلف دارا می باشد. روش کار این دستگاه ها بسیار راحت می باشد و افراد به راحتی می توانند از آن ها در محیط های کارگاهی، کیترینگ ها، فروشگاه های مواد پروتئینی، آبمیوه فروشی ها، کارگاه های بسته بندی مواد لبنی و… استفاده کنند.

شرکت آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه های سیل، سیل با تزریق گاز و سیل وکیوم می باشد. تمامی دستگاه ها با گارانتی این شرکت و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می گردد.

  • دستگاه بسته بندی سیل حرارتی
  • دستگاه بسته بندی سیل القایی
  • دستگاه سیل وکیوم ظروف
  • دستگاه سیل ظروف

دستگاه بسته بندی سلفونی جهت بسته بندی سلفونی گرانولی مانند حبوبات، قند، خشکبار، تافی و… و بسته بندی سلفونی پودری همچون نمک، ادویه، پودر کیک، و… در استفاده می شود. جنس لفاف بسته بندی دستگاه سلفونی می تواند متالایز، سلفون صدفی، فویل آلومینیوم و… باشد.
در دستگاه بسته بندی سلفونی تنظیم طول بسته به راحتی از طریق PLC دستگاه انجام می گیرد. تغییر عرض بسته نیز از طریق تعویض لوله یقه امکان پذیر است.

  • دستگاه بسته بندی دو توزین
  • دستگاه بسته بندی چهار توزین
  • دستگاه بسته بندی حجمی
  • دستگاه بسته بندی پودری
انواع دستگاه بسته بندی

دستگاه های بسته بندی ساشه مناسب برای بسته بندی انواع محصولات تک نفره مورد استفاده در هتل ها، رستوران ها، کیترینگ ها، فست فودها و … می باشد. این مدل دستگاه ها به صورت تمام اتوماتیک و در انواع مدل های ساشه پودری، مایعات، گرانول ساخته می شود.

  • دستگاه بسته بندی ساشه مایعات
  • دستگاه بسته بندی ساشه پودری
  • دستگاه بسته بندی گرانولی

دستگاه پرکن یکی از انواع دستگاه های بسته بندی است که برای پر کردن محصولات مختلف در بسته ها استفاده می شود. این دستگاه ها برای محصولات پودری، گرانولی و مایع کاربرد داشته و محصول را در قوطی، کارتن، جعبه، کیسه، بطری و جار و … پر می کنند.

دستگاه پرکن بصورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی و ساخته شده اند و می توانند در ظرفیت و تناژهای مختلف محصولات را در بسته ها پر کنند.

  • دستگاه پرکن پودری، گرانولی و مایع
  • دستگاه پرکن قوطی، جعبه و بطری
  • دستگاه پرکن نیمه صنعتی و صنعتی
خرید انواع دستگاه پرکن ادکلن

دستگاه بسته بندی محصولات تک نفره کاربرد بسیاری دارند چرا که استفاده از محصولات تک نفره روز به روز در حال گسترش است. این محصولات در رستوران ها و هتل ها و حتی منازل مورد استفاده گسترده قرار گرفته اند و کسب و کارهای تولید محصولات تک نفره با سرعت بسیار مناسبی رو رشد هستند. این کسب و کارها معمولا با هزینه و سرمایه کم هم امکان راه اندازی دارند و بصورت خانگی و نیمه صنعتی و کاربرد دارند.

انواع دستگاه های مناسب برای بسته بندی محصولات تک نفره توسط شرکت آراد ماشین طراحی و ساخته شده اند. با آراد ماشین کسب و کاری پرسود و بی دردسر را تجربه کنید

دستگاه آبگیری پرسی

دستگاه های آبگیری از جمله دستگاه هایی است که شرکت آراد ماشین با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه صنعت ماشین سازی صنایع غذایی، به طراحی و ساخت آن ها در مدل های مختلف پرداخته است. این دستگاه ها از جنس تمام استیل ضد زنگ بوده و در شرایط کاری مختلف امکان کار دارند.

برای هر محصولی دستگاهی تخصصی طراحی شده است تا بهترین نتیجه را داشته باشد. در نظر بگیرید که کیفیت امری بسیار مهم است و داشتن دستگاهی که سالها کار کند بسیار بهتر از دستگاهی است که حتی در همان سال اول شما را اذیت کرده و سفارش های شما را به تاخیر بیاندازد.

  • دستگاه آبگیری گوجه
  • دستگاه آبگیری غوره و لیمو
  • دستگاه آبگیری چندکاره زرشک، انار، نی شکر
دستگاه انار دون کن

دستگاه دانه کن انار آراد ماشین در ظرفیت های مختلف صنعتی، نیمه صنعتی طراحی و تولید می گردد. این دستگاه با تمام استیل بوده و طوری ساخته شده است تا درصد بالایی از دانه های انار را از پوست و پیه جدا کند.

برای مشاهده اطلاعات و فیلم کارکرد دستگاه لینک زیر را کلیک کنید:

دستگاه شیرینگ پک یکی از انواع دستگاه های بسته بندی در حوزه صنعتی می باشد. شرکت آراد ماشین با تجربه فراوانی که در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های بسته بندی در زمینه صنایع غذایی دارد به تولید این نوع دستگاه ها در مدل های کابینتی و تونلی پرداخته است.

عمل شیرینگ علاوه بر زیبایی ظاهری که به بسته های مورد نظر می بخشد حمل و جا به جایی آنها را نیز بسیار راحت تر می کند.

  • دستگاه شیرینگ تونلی
  • دستگاه شیرینگ کابینی
خرید تسمه نقاله دست دوم

دستگاه نوار نقاله یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنعت می باشد که در بسیاری از موارد کاربرد دارد. این دستگاه تنوع زیادی داشته و برای کاربری های مختلف طراحی و ساخته می شود. عمده کار دستگاه نوار نقاله جابجایی مواد و محصولات می باشد که در تمام کارخانه جات و معادن و حتی فروشگاه ها و انبار ها به کار می آیند.

انواع نوار نقاله های صنعتی را از آراد ماشین بخواهید که توان تولید بهترین ها را بااستفاده از بالاترین کیفیت قطعات و ساخت دارد.

دستگاه آسیاب آراد ماشین مناسب برای خرد و پودر کردن محصولاتی مانند زردچوبه، سنجد، هسته خرما، گندم، جو و … د رظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شود.

دستگاه آسیاب با مکانیزم های چکشی و پره ای ساخته شده و دارای توری های مختلف برای خرد کردن محصولات در اندازه های متفاوت است.

دستگاه آسیاب
دستگاه شستشو

دستگاه های شستشوی میوه و سبزیجات در دو مدل اتوماتیک و دستی ساخته می شوند. وان های شستشو بصورت تک مرحله ای و یا چند مرحله ای جهت گل گیری، ضدعفونی و شستشوی سبزی و میوه در خطوط تولید مواد غذایی کاربرد دارد.

دستگاه فر پخت یکی از ملزومات تمام قنادی ها و بیکری ها و فست فودی ها به شمار می رود. این دستگاه ها با تنوع بسیار بالا طراحی شده اند تا برای کاربری های نیمه صنعتی و صنعتی بهترین راه حل باشند. فر های قنادی 4 دیس که نیمه صنعتی هستند تا فرهای 32 دیس که صنعتی محسوب می شوند. فر های پیتزا و نان در ابعاد و اندازه های مختلف و دیگر ملزومات پخت از جمله محصولات شرکت آراد ماشین می باشد.

تمام محصولات شرکت آراد ماشین با گارانتی شرکتی و ده سال خدمات پس از فروش قابل ارائه به مشتریان عزیز می باشند.

دستگاه فلافل زن یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنایع غذایی می باشد. این دستگاه هم در فست فود ها و هم در کارگاه ها و کارخانه های تولیدی به کار گرفته می شود. تولید فلافل یک دست و هم اندازه با سرعت بالا از جمله ویژگی های این دستگاه می باشد. فلافل زن های شرکت آراد ماشین با گارانتی و خدمات پس از فروش گسترده و معتبر یکی از بهترین گزینه ها در سراسر جهان هستند.

دستگاه فلافل زن در انواع اقسام مختلف با ظرفیت های متنوع طراحی و ساخته می شوند که نیاز مشتریان خوب آراد ماشین را برطرف نمایند.

  • دستگاه فلافل زن رومیزی
  • دستگاه فلافل زن ریلی