با توجه به اینکه مصرف قند در کشور ما بسیار بالا است پس تولید سریع تر و آسان تر آن نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. امروزه با توجه به نوع و سبک زندگی راحت تر استفاده از قند آماده حبه ای و بسته بندی شده متقاضی زیادی دارد و معمولا دستگاه های قند خرد کن جای روش های سنتی را گرفته اند. مراکز فروش دستگاه های صنعتی، بهترین و با کیفیت ترین مدل از قند خردکن دست دوم را به صورت مستقیم و با قیمت بسیار مناسبی ارائه می نمایند. استفاده از دستگاه قند خرد کن دست دوم در مقایسه با هزینه ای که برای دستگاه نو صرف می شود کاملا به صرفه است.

انواع قند خرد کن دست دوم

انواع دستگاه قند خرد کن عبارتند از: اتوماتیک و نیمه اتوماتیک. در مدل اتوماتیک که تیغه های بیشتری دارد عمل خرد کردن کله قند با سرعت بیشتری انجام می شود. در این مدل یک اهرم وجود دارد که با کمک نیروی دست به پایین هدایت می شود و کله قند را به صورت ورقه ای برش می دهد و سپس ورقه ها بر روی صفحه منتقل کننده به سمت تیغه ها هدایت شده و با اندازه های یک دست و مرتب خرد می شوند. بعد خرد شدن، قندها بر روی یک سرند ریخته شده و خاک قند از قند ها به طور کامل جدا می شود.
در مدل دستگاه قند خرد کن دست دوم نیمه اتوماتیک عمل خرد کردن به صورت دستی انجام می گیرد؛ به این صورت که کله قند ها بر روی یک صفحه متحرک که دارای دو تیغه می باشد، کله قند ها را به صورت ورقه ای برش میزند و میزان تولید قند های خرد شده به نسبت مدل اتوماتیک با سرعت کمتری انجام می شود.

 

 

تهیه انواع مدل های قند خرد کن آراد ماشین

تهیه انواع مدل های دستگاه قند خرد کن از آراد ماشین ، با کیفیت بالایی در اختیار مشتری قرار می گیرد. زیرا شرکت آراد ماشین با وجود متخصصان در این زمینه، می توانند تمام دستگاه های دست دوم موجود در شرکت را به صورت کامل سرویس کنند و تمامی نواقص احتمالی را برطرف کنند. این ویژگی باعث  می شود شرکت آراد ماشین امتیاز بالاتری نسبت به سایرین در این مورد داشته باشند. همچنین این شرکت برای اعتماد بیشتر مشتری، تمام دستگاه های دست دوم را همراه با ضمانت سلامت دستگاه ارائه می دهد. کارشناسان آراد ماشین به طور کامل آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشند. مشاوران ما از طریق راه های ارتباطی متفاوت می توانند برای خرید بهتر و راحت تر به متقاضیان محترم کمک کنند.

 

تماس با کارشناسان آراد ماشین
09359460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها