میوه خشک را کجا بفروشیم

میوه خشک را کجا بفروشیم ؟ سوالی است که ذهن تولیدکنندگان میوه خشک و کسانی که قصد راه اندازی کارگاه های تولید را دارند، به خود درگیر کرده و در این مقاله قصد داریم شما را با بازارهای هدف مختلف آشنا کنیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

 

نکات مهم در انتخاب بازار هدف برای فروش میوه خشک

برا اینکه یک فروش خوب از محصول داشته باشیم باید به دو مورد: نوع محصول و هدف فروش توجه کنیم که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت:

 

نوع محصول

ابتدا باید بدانید برای شروع کار چه محصولاتی پرفروش و مشتری پسند هستند و با توجه به در دسترس بودن آن می توانید کسب و کار خود را شروع کنید.

از انواع محصولات مختلف میوه ها می توان به موز، شایلون، سیب، پرتقال، کیوی و… و در نوع سبزیجات و صیفی جات: سیب زمینی، پیاز، گوجه فرنگی و … اشاره کرد.

 

هدف فروش

برای فروش محصول خود می توانید به دو صورت اقدام کنید:

  • عمده فروشی
  • خرده فروشی

در فروش عمده علاوه بر اینکه سود و دردسر کمتری خواهید داشت، هزینه ی زیادی برای بسته بندی و تجهیزات مربوط به محصول پرداخت نخواهید کرد و بنک دارها و تجار مشتری محصولات عمده ی شما خواهند بود.

اما در خرده فروشی نیاز به بسته بندی های شکیل و تجهیزاتی خواهید بود که محصول خود را به بهترین نحو ممکن از نظر کیفیت، طعم، رنگ و زیبایی بسته بندی به بازار عرضه کنید و جا پای خود در میان رقبا محکم و در نهایت برند سازی کنید.

 

فروش میوه خشک به واسطه ها

فروش میوه خشک به واسطه ها اگرچه سود کمی در حدود 30 الی 35 درصد زیر قیمت بازار نصیبتان خواهد کرد، اما با این وجود دیگر نیازی به بسته بندی با کد بهداشت نیستید و با خرید ازشما به بنک داران و تاجران محصولاتان را می فروشند.

 

فروش میوه خشک به تاجران

کسانی که تمایلی به فروش به واسطه ها را ندارند، می توانند با فروش مستقیم به تاجران سود بیشتری را کسب کنند با توجه به اینکه این تاجران در ارتباط با کشورهای خارج از کشور هستند، کیفیت محصول اولویت آنهاست و هم چنین نیازی به بسته بندی کردن محصول نخواهی داشت چرا که این افراد با توجه به استانداردهای کشور هدف، نوع بسته بندی، ظاهر آن، کیفیت محصول و غیره را تنظیم می کنند.

 

فروش میوه خشک به بنک دارها

برای تولیدکنندگانی که قصد فروش محصول خود را دارند، بنک داران مقصد نهایی آنها خواهد بود و این افراد محصول را به صورت عمده یا فله ای یا به صورت بسته بندی شده به مشتریان خود که ممکن است توزیع کننده، خرده فروش یا مصرف کننده نهایی باشد با قیمت بیشتری می فروشند.

از این رو برای اینکه به سود بیشتری دست پیدا کنید باید به طور مستقیم با این افراد در ارتباط باشد و زنجیره ی واسطه داران را به حداقل برسانید.

با کمی جستجو در اینترنت و سر زدن به بازار میتوانید با بنک داران ارتباط بگیرید و کسب و کارتان را رونق ببخشید.

 

دستگاه بسته بندی میوه خشک

بسته بندی میوه خشک و مزایای آن

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد، بسته بندی کردن محصولات هزینه های به مراتب بالاتری نسبت به محصولات عمده و فله ای دارد، با این وجود مزایای زیادی دارد که از جمله ی آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کوتاه کردن زنجیره ی فروش و ارتباط مستقیم و مشتریان نهایی ( فروشگاه ها، مغازه ها، قنادی ها و …) به صورت مستقیم
  • برند سازی کردن با درج اطلاعات روی بسته و دریافت کد بهداشت و آغازی جدید برای تجاری شدن
  • بسته بندی به محصول ظاهری شکیل و جذاب می دهد، و بهداشتی و سالم، امکان تزریق گاز، حمل و نقل آسان و غیره را فراهم می کند

 

دستگاه های بسته بندی میوه خشک

از دستگاه های مختلفی جهت بسته بندی میوه خشک استفاده می شود که می توان با تهیه پاکت های آماده و خرید یک دستگاه دوخت، محصولات را بسته بندی کرد.

از جمله دستگاه های بسته بندی می توان به دستگاه های توزین دار و دستگاه سیل وکیوم اشاره کرد که علاوه بر این دستگاه های بسته بندی به وان های شستشو، دستگاه میوه خشک کن، دستگاه های اسلایسر، دستگاه پوست کن نیاز می شود.

برای آشنایی با دستگاه های بسته بندی میوه خشک، صفحه دستگاه بسته بندی خشکبار آراد ماشین را مطالعه کنید.

 

فروش میوه خشک بسته بندی شده

میوه خشک را براساس حجم تولید و نوع محصول بسته بندی می کنند و به فروش می رسانند، از این رو در اینجا به چند روش فروش محصول اشاره کردیم که براساس آن محصول خود را به بهترین نحو به فروش برسانید:

1: با فروش محصول خود به دوستان، همسایگان و فامیل می توانید محصول خود را به عرضه گذاشته و کسب درآمد کنید.

2: با معرفی محصول خود به فروشگاه ها، قنادی ها و … می توانید مشتری جذب کنید.

3: با فروش محصول خود به بنک داران و فروشندگان خشکبار بدون دریافت پول می توانید هم نیاز خودتان هم نیاز بازار را بسنجید و با این افراد به توافق برسید که در صورت فروش، درصدی از فروش محصول را به اشتراک می گذارید.

4: با استفاده از شبکه های اجتماعی از قبیل: اینستاگرام، کانال های تلگرامی و فروشگاه های آنلاین می توانید محصول خود را معرفی کنید و به فروش برسانید

 

برای تولید میوه خشک در ظرفیت های خانگی، نیمه صنعتی یا صنعتی نیاز به دستگاه ها و تجهیزات مختلفی دارید. برای مطالعه مشخصات و مشاهده فیلم عملکرد آن ها وارد صفحه خط تولید میوه خشک شوید.

آراد ماشین

مشاوره رایگان تولید میوه خشک

شرکت های معتبر زیادی در راستای تولید دستگاه های بسته بندی و خشک کن فعالیت و نیاز جامعه و تولیدکنندگان را تامین می کنند. اما تعداد شرکت هایی که علاوه برا فروش تجهیزات نیروی متخصص و تجربه بالایی در راه اندازی کسب و کار تولیدی را داشته باشند محدود است.

شرکت آراد ماشین از نمونه شرکت های معتبر است که علاوه بر طراحی و ساخت دستگاه های صنایع غذایی به مشتریان خود جهت راه اندازی خطوط تولید و شروع کسب و کار های تولیدی خانگی و صنعتی مشاوره های رایگان ارائه می دهد.

اگر علاقه مند به تولید میوه خشک هستید به شما پیشنهاد میکنیم از مشاوره های تخصصی و رایگان آراد ماشین استفاده کنید.

ارتباط با کارشناسان فروش و مشاوران آراد ماشین

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها