نمایندگی دستگاه سیل دست دوم

دستگاه سیل دست دوم


دستگاه سیل پک دست دوم ، بهترین و مرغوب ترین نوع دستگاه های بسته بندی است که با قیمت بسیار مناسبی در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.
دستگاه سیل دست دوم از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و در کمپانی آراد ماشین می توان با کیفیت ترین مدل از آن را تهیه نمود و مورد استفاده قرار داد.
دستگاه سیل پک دست دوم که در انواع نیمه و تمام اتوماتیک ساخته می شود دارای سرعت بالا و مناسبی بوده و کاملا مناسب صنایع بزرگ و کوچک می باشد. دستگاه های سیل دست دوم از مدل های بسیار مختلفی برخوردار می باشند و همین عامل سبب شده است که این دستگاه به بهترین نحو ممکن پاسخگوی نیاز تمامی افراد باشد.

 

انواع دستگاه سیل پک دست دوم

دستگاه سیل در مدل های متفاوتی ساخته می شود. انواع دستگاه سیل عبارتند از سیل حرارتی و سیل القایی. در اینجا با انواع دستگاه سیل آشنا می شویم.

سیل حرارتی: انواع دستگاه سیل حرارتی برای استفاده در موارد مختلف طراحی شده است. بنای عملکرد سیل حرارتی این است که ظروف یکبار مصرف مورد نظر را در دستگاه قرار می دهید و سپس توسط قالب به داخل دستگاه می رود و با استفاده از المنت حرارتی سلفون را به دهانه می چسباند و تیغه برش دور تا دور ظرف را برش و سلفون اضافی را جدا می کند. پس ازسیل کردن ظرف به بیرون دستگاه هدایت می شود و از دستگاه خارج می شود.

سیل القایی: سیل القایی به شکل های مختلفی طراحی و ساخته می شود. از جمله مزایای دستگاه سیل القایی، سیل کردن بدون تماس و با سرعت بالا است. عمر دستگاه سیل القایی بسیار بالا است. سیل القایی در سه نوع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک و دستی طراحی شده است. دستگاه سیل القایی دستی دست دوم، از جمله دستگاه های ارزان با کارایی بالا است.

خرید دستگاه سیل دست دوم آراد ماشین

خرید دستگاه سیل پک دست دوم آراد ماشین هم به صورت حضوری و هم آنلاین ممکن است. شرکت آراد ماشین تمام دستگاه های دست دوم را به طور کامل سرویس می کند و برای اطمینان بیشتر همه دستگاه های دست دوم را به همراه ضمانت سلامت قطعات به فروش می رساند. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید.

تماس با کارشناسان آراد ماشین: 09359460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها