فروش مستقیم نوار نقاله دست دوم

نوار نقاله برای انتقال سریع و راحت محصولات در خط تولید وغیره استفاده می شود


یکی از بهترین روشهای خریداری نوار نقاله آکاردئونی _ ثقلی دست دوم را می توان استفاده از مرکز فروش بی واسطه دانست که محصولات آن دارای کیفیت مورد نیاز می باشند.
نوار یکی از اصلی ترین نیازهای هر واحد صنعتی و تولیدی بوده و از طریق مرکز فروش به صورت بی واسطه در بازار عرضه می شود. این محصول در انواع مختلفی تولید می شود که هرکدام برای کاربردی مورد نیاز است. برای تهیه این محصول به صورت مستقیم می توان از طریق سایت فروش اینترنتی اقدام نمود که این روش در سراسر کشور در دسترس بوده و مراکز تجاری، تولیدی، بسته بندی و باربری می توانند از این روش برای تهیه محصولات مورد نیاز خود در سراسر کشور اقدام نمایند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید:  09197313849

 

عملکرد نوار نقاله آکاردئونی _ ثقلی دست دوم

این نوع نوار نقاله جز نمونه هایی است که به دلیل نداشتن موتور بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این مدل برای کالاهای جعبه ای و بسته بندی شده بیشتر استفاده می شود. نوار نقاله آکاردئونی توسط قطعات مجزا و با کیفیتی ساخته می شود تا آسیبی به محموله مورد نظر در هنگام جابه جایی وارد نشود. این مدل همانطور که از نامش پیداست حالتی تاشو و کم حجم دارد و می توان آن را به سادگی جمع کرد و فضای کمی را اشغال می کند و در صورت نیاز می توان سریع آن را مونتاژ کرد و از آن بهره برد.

دستگاه های نوار نقاله انواع مختلفی دارند، مانند دستگاه نوار نقاله غلطکی _ رولیکی دست دوم، نوار لاستیکی و…

 

ویژگی های نوار نقاله آکاردئونی _ ثقلی دست دوم

  • متراژ مناسب با طول و عرض قابل قبول
  • قابلیت تنظیم ارتفاع در سایزهای مختلف
  • تنظیم ارتفاع
  • وزن و ابعاد کم
  • قابلیت تاشو
  • استفاده از غلط های محرک و غیر محرک
  • شاسی محکم جهت تحمل وزن بالا

 

خرید بی واسطه نوار نقاله دست دوم آراد ماشین

خرید بی واسطه نوار نقاله آکاردئونی _ ثقلی دست دوم آراد ماشین دارای مزایای زیادی است که مهمترین آن داشتن قیمت مناسب است. زیرا خرید بی واسطه خود به تنهایی می تواند از نظر اقتصادی به نفع خریدار باشد. شرکت آراد ماشین تمام دستگاه های دست دوم را قبل از فروش به طور کامل سرویس می کند و تمام نواقص احتمالی را برطرف می کند. برای خرید مطمعن تر آراد ماشین بر روی تمام محصولات دست دوم خود ضمانت سلامت دستگاه می گذارد. کارشناسان ما به طور حرفه ای آماده پاسخ گویی به هرگونه سوال و مشاوره برای خرید بهتر هستند.

تماس با کارشناسان آراد ماشین جهت خرید و مشاوره: 09197313849

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها