نوار نقاله دست دوم

نوار نقاله معدن دست دوم ، به منظور افزایش روند تولید به کار می رود. این دستگاه یکی از مهمترین ابزار های انتقال مواد در صنایع مختلف است. تولید کنندگان در کارهای مختلف می توانند از این محصول استفاده بهینه داشته باشند و با کمک نوار نقاله فشار کاری را از روی نیروی انسانی بسیار کم کنند که همین موضوع باعث به دست آمدن نتیجه بهتر خواهد شد.
نوار نقاله معدن، که گاهی به آن کانوایر نیز گفته می شود با استفاده از چند قرقره و موتور کار می کند. در این مقاله به بررسی انواع نوار نقاله و عملکرد آنها آشنا می شویم.

 

برای خرید انواع نوار نقاله دست دوم و نو با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید:  09197313849

 

نوع کار نوار نقاله معدن دست دوم

نوار نقاله ها به شکل اصلی و مهم در معادن مورد استفاده قرار می گیرند؛ زیرا محصولاتی که از معادن خارج می شوند دارای وزن زیادی هستند و برای جابه جایی، نوار نقاله بهترین گزینه است.
نوع کار نوار نقاله معدن این گونه است که این دستگاه با کمک تعدادی قرقره، موتور و تسمه کار می کند. نوار نقاله ها در معدن به شکل اصلی عملیات را تشکیل می دهند و مواد استخراج شده را از معادن به کارخانه برای فرآوری منتقل می کند. این محصول در شکل ها و ابعاد مختلف با توجه به نوع کارکرد آنها ساخته می شود.

 

کاربرد های نوار نقاله در صنایع

نوار نقاله در صنعت معدن: ایمنی در تمام مراحل کار نکته بسیار مهمی است که باید در نظر گرفته شود. در معادن زیرزمینی این مورد باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. بنابراین معادن باید از نوار نقاله های مقاوم در برابر آتش استفاده کنند. به طور کلی در معادن باید از نوار نقاله هایی استفاده کرد که مقاومت بالایی در مقابل ضربه، سایش و پارگی دارند تا انتقال مواد به محل فرآوری و انبارداری در شرایط عملیاتی خوبی انجام شود.

نوار نقاله در صنایع غذایی: استفاده از نوار نقاله در صنایع غذایی نیز دارای اهمیت است. استفاده از این محصول به روند انتقال و نظم دهی کمک می کند و فشار بر روی نیروی کار کمتر می شود. با توجه به اینکه در صنایع غذایی، مواد چرب و روغنی با مواد قندی زیادی استفاده می شود؛ بنابراین باید از نوار نقاله ای استفاده کرد که در برابر این شرایط کیفیت و مقاومت خوبی دارد. این نوع نوار نقاله بر اساس جنس مواد خوراکی و بسته بندی به نمونه های مختلفی مانند نوار نقاله غلطکی _ رولیکی دست دوم، پلاستیکی و… تقسیم می شوند.

نوار نقاله در صنعت فولاد: در صنعت فولاد هم از نوار نقاله هایی استفاده می کنند که با سطح مستحکمی در مقابل سائیدگی و دمای بالا، می توان از آنها در کلیه فرآیندهای تولید و ساخت در کارخانه جات فولاد استفاده می شود.

 

انواع نوار نقاله

نوار نقاله دست دوم و نو انواع مختلف و کارکرد های متفاوتی دارند که با توجه به نوع نیاز مصرف کننده ساخته می شود. انواع اصلی نوار نقاله شامل:

  • نوار نقاله غلطکی
  • نوار نقاله شیب دار
  • نوار نقاله فلزی
  • نوار نقاله فلزی مارپیج
  • نوار نقاله ترمزدار و مقیاس پذیر
  • نوار نقاله با قابلیت حمل
  • نوار نقاله توردار سیمی
  • نوار نقاله z شکل

 

خرید نوار نقاله از آراد ماشین

خرید نوار نقاله معدن دست دوم از آراد ماشین، هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است. شرکت آراد ماشین با استفاده از متخصصان حرفه ای خود توانسته است انواع نوار نقاله را با بهترین کیفیت تولید کند و در اختیار مصرف کنندگان محترم بگذارد. همچنین این شرکت روی تمام محصولات خود یک سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها