تولید میوه خشک در خانه و کسب درآمد از آن

دستگاه تولید میوه خشک دست دوم

مرکز فروش بهترین دستگاه خشک کن دست دوم


یکی از دلایل استفاده از دستگاه های خشک کن کسب درآمد با تولید میوه خشک در خانه است. با سرمایه کم می توانید چیپس میوه تولید کنید و با فروش آن سود بالایی به دست آورید.

برای تولید چیپس میوه در  سطح خانگی باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید. هم برای انتخاب دستگاه مناسب که درصد بالایی از بودجه شما به آن اختصاص داده می شود. و هم به این دلیل که بدانید در این را با چه چالش هایی رو برو می شوید و چگونه باید از آن ها عبور کنید و به موفقیت برسید.

موفقیت در این کار یعنی تولید میوه خشک با بهترین کیفیت، با صرف کمترین هزینه و فروش آن با قیمت مناسب تا سود خوبی کسب کنید و بتوانید کارتان را گسترش دهید.

 

 

مشاوره گرفتن از افراد با تجربه و متخصص

برای شروع کاری که در آن تخصص کافی نداریم نیاز است تا با افراد با تجربه و متخصص در آن حوزه مشورت کنیم. انتخاب شخص یا اشخاصی که قرار است به ما در این زمینه کمک کنیم شود حائز اهمیت است. گاهی مشاوره های اشتباه سبب می شود تا یک کسب و کار با شکست مواجه شود!

ممکن است افرادی باشند که با دریافت مبالغی آنچه برای راه اندازی کسب و کارتان نیاز است را به شما ارائه دهند.

شرکت آراد ماشین به واسطه سال ها تجربه در زمینه ساخت دستگاه های خشک کن و راه اندازی خط تولید میوه خشک اطلاعات بسیار مفید و کاملی دارد. مشاوران این شرکت این اطلاعات را به صورت رایگان به افرادی که علاقه مند به تولید میوه خشک هستند ارائه می دهند.

شما نیز اگر علاقه مند به تولید میوه خشک در خانه و فعالیت در این حوزه هستید می توانید اولین قدم را برای شروع کارتان بردارید و با کارشناسان آراد ماشین ارتباط برقرار کنید.

 

دستگاه خشک کن سیب زمینی

انتخاب دستگاه میوه خشک کن خانگی مناسب

برای تولید میوه و سبزی خشک در خانه نیاز است تا دستگاه شما حتما ویژگی های زیر را داشته باشند.

  1. ابعاد دستگاه برای استفاده در منزل باید مناسب باشد.
  2. مجهز به یک عایق مقاوم در برابر حرارت، صدا و رطوبت باشد.
  3. کمترین میزان مصرف سوخت را داشته باشد.
  4. دارای ظاهری زیبا و شکیل باشند.
  5. وزن زیادی نداشته و باشد و بتوان آن را براحتی جا به جا کرد.

 

مشخصات دستگاه خشک کن خانگی آراد ماشین

دستگاه میوه خشک کن خانگی مدل مینور شرکت آراد ماشین دارای 15 عدد سینی است. این دستگاه تمام ویژگی های یک خشک کن برای استفاده در فضای خانه را دارد.

ابعاد این دستگاه 80*60*60 سانتی متر است و میتوان از آن در آشپزخانه، تراس یا یک اتاق کوچک برای تولید میوه خشک در خانه استفاده کرد.

به دلیل استفاده از عایق XPS رطوبت و حرارت از دستگاه خارج نمی شود که این امر سبب می شود تا محیط اطراف دستگاه گرم نشود. همچنین مصرف سوخت تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند.

دستگاه دارای کنترلر هوشمندی است که انواع میوه، سبزی، گوشت و … را با توجه به تنظیم میزان رطوبت نهایی به صورت کاملا هوشمند خشک می کند. سیرکولاسیون یکدست و تخلیه رطوبت خودکار دستگاه باعث می شود تا محصول شما با بهترین کیفیت و با حفظ رنگ و طعم خشک شود.

سینی های دستگاه از جنس کروم آبکاری شده است که برای خشک کردن میوه یک لایه توری UV روی آن کشیده می شود. سینی هایی که برای تولید لواشک مورد استفاده قرار می گیرند مسطح هستند و از جنس گالوانیزه ساخته می شوند.

قیمت دستگاه میوه خشک کن خانگی آراد ماشین با توجه با کیفیت ساخت و عملکرد هوشمند آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

تمام دستگاه های خشک کن کابینی شرکت آراد ماشین با دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

 

دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی

برای تولید میوه خشک در خانه چه تجهیزاتی نیاز است؟

علاوه بر دستگاه خشک کن که در بالا به مشخصات و ویژگی های آن اشاره شد در تولید میوه خشک در حد خانگی نیاز به یک وان شستشو جهت شستن و ضد عفونی کردن میوه ها مورد نیاز است. پس از شستن میوه ها با توجه به نوع آن مراحل پوست گیری، خارج کردن هسته و اسلایس کردن آن انجام شود.

بنابراین به یک وان پلی اتیلن، اسلایسر، هسته گیر و پوست کن احتیاج دارید.

شرکت آراد ماشین به همراه دستگاه های خشک کن خود یک پک رایگان که شامل اسلایسر دستی، هسته گیر دستی، سبد و لگن و مواد افزودنی برای یک سال مصرف شما ست به صورت کاملا رایگان قرار می دهد.

با وجود این تجهیزات شما نیاز به خرید تجهیزات دیگری ندارید و به راحتی و به کمک تیم پشتیبانی آراد ماشین می توانید کارتان را آغاز کرده و محصولاتی مانند موز، توت فرنگی، انبه، سیب، پرتقال، کیوی، آناناس، نارگیل، آلو، پیاز، سیب زمینی و …. را خشک بنمایید.

 

دستگاه های خشک کن میوه آراد ماشین در مدل ها مختلف ساخته می شود و برای تولید چیپس میوه در ظرفیت های مختلف خانگی، کارگاهی و صنعتی قابل استفاده است. کاتالوگ و لیست قیمت این دستگاه ها و دیگر تجهیزات مورد نیاز در خط تولید میوه و سبزیجات خشک را از کارشناسان آراد ماشین دریافت کنید.

ورود به صفحه مشاوران آراد ماشین

 

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها