دستگاه آبگیری صنعتی

کسب درآمد با خرید دستگاه آبگیری یکی از مشاغل و سودآور است که نیازی به سرمایه زیاد و تخصص خاص ندارد و در سطح خانگی یا کارگاهی می توان راه اندازی نمود.

در این مقاله قصد داریم به توضیح سوالات مطرح شده ی زیر بپردازیم تا کسب درآمد با خرید دستگاه آبگیری صنعتی و نیمه صنعتی را برای شما سهل و آسان شود و به بهترین شکل ممکن در هر کجای کشور شروع به فعالیت کنید.

 

  • برای شروع و کسب درآمد از طریق دستگاه های آبگیری به چه مجوزهایی نیاز داریم؟
  • با چه دستگاه هایی می توان آبگیری گوجه، میوه ها و مرکبات را انجام داد؟
  • برای کسب درآمد با خرید دستگاه آبگیری چه محصولاتی سود بیشتری دارند؟
  • برای خرید دستگاه آبگیری به چه نکاتی باید دقت کنیم؟
  • کجا و چگونه محصول خود را بفروشیم؟

 

برای شروع و کسب درآمد از طریق آبگیری میوه به چه مجوزهایی نیاز داریم؟

برای کار با دستگاه های آبگیری و راه اندازی شغل خانگی یا حتی کارگاهی بدون داشتن مجوز نیز می توان اقدام به کار کرد.

اما افرادی که قصد گرفتن مجوز دارند می توانند در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام کنند تا توسط دستگاه های اجرایی ذیربط طرح مورد بررسی قرار گیرد و توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کنترل و بررسی شود، سپس مجوز صادر می شود. مجوز مشاغل خانگی توسط جهاد کشاورزی صادر می شود.

برای راه اندازی کارگاه تولیدی مجوزهای بهداشتی، دارا بودن پروانه تاسیس و پروانه بهره برداری، پروانه های ساخت و مسئول فنی، مجوز ورود و ترخیص کالا باید اخذ شوند و شروع به فعالیت کرد.

با کسب مجوزهای لازم اولین مرحله ی کسب درآمد با خرید دستگاه آبگیری را گذرانده اید و در ادامه به مراحل بعدی که باید انجام گیرد، می پردازیم.

 

با چه دستگاه هایی می توان آبگیری گوجه، میوه و مرکبات را انجام داد؟

دستگاه های متنوعی برای آبگیری طراحی و تولید شده اند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه آبگیری دو کاره
  • دستگاه آبگیری چندکاره
  • دستگاه آبگیری پرسی
  • دستگاه آبگیر گوجه نیمه اتومات و تمام اتومات

دستگاه آبگیری دوکاره برای دو محصول لیمو و غوره ساخته شده است و به همین دلیل به آن دوکاره گفته می شود. البته با این دستگاه می توان جوانه گندم را نیز آبگیری کرد.

دستگاه های آبگیری چند کاره این قابلیت را دارند تا محصولات مختلفی مانند انگور، غوره، لیمو، انار، زرشک و نیشکر را آبگیری کند. این دستگاه دارای توری هایی است که قابل تعویض است و برای هر محصول متفاوت می باشد.

دستگاه آبگیری پرسی نیز مانند دستگاه آبگیری چندکاره برای میوه های مختلف به کار گرفته می شود با این تفاوت که توری دستگاه قابل تعویض نیست و با توجه به نوع میوه در دسگاه نصب می شود.

دستگاه آبگیری گوجه یک پیشنهاد عالی برای راه اندازی یک کسب و کار پرسود در فصل رب پزی است.

دستگاه آبگیری

 

برای کسب درآمد با خرید دستگاه آبگیری چه محصولاتی سود بیشتری دارند؟

دستگاه ی آبگیری در مدل ها و ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده اند که اگر شما مصرف خانگی را برای کسب درآمد انتخاب کرده اید می توانید با ارائه محصول در محل زندگی و آشنایان شروع به گسترش و تبلیغ محصول خود کنید.

آبگیری گوجه به خصوص در فصل برداشت گوجه فرنگی بسیار رونق دارد و برای تهیه رب در ظرفیت های بالا نیاز به یک دستگاه آب گوجه گیری خواهد بود. استفاده از دستگاه های آبگیری گوجه صنعتی که ظرفیت های بالایی دارند به کارتان سرعت خواهد داد.

لیمو و غوره نیز جزو میوه هایی هستند که آب آن ها طالبان بسیاری دارد. با داشتن یک دستگاه آبگیری دو کاره که قیمت بسیار مناسبی دارد می توان سود خوبی کسب کرد.

به منظور کسب درآمد با خرید دستگاه آبگیری به منطقه جغرافیایی و محصولاتی که بیشتر در محل زنگی شما وجود دارد دقت کنید.

 

برای خرید دستگاه آبگیری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

کسب درآمد با خرید دستگاه در هر کسب و کاری ممکن خواهد بود از این رو برای داشتن انتخاب درست باید به یک سری نکات توجه داشته باشیم که ما در اینجا به چند مورد از آنها خواهیم پرداخت:

  • دستگاه را با توجه به ظرفیت تولیدی انتخاب کنید
  • عملکرد دستگاه مهم است و باید با حداکثر سرعت و توان خود حجم مشخصی از محصول را آبگیری کند
  • بدنه ی دستگاه با کیفیت و استاندارد و هم چنین بهداشتی باشد به گونه ای که با گذشت زمان دچار ساییدگی و زنگ زدگی نشود
  • در صورت انتخاب دستگاه با ظرفیت بالا، مجهز به چرخ های تعبیه شده جهت جابجایی و حمل و نقل باشد
  • از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار باشد

 

کجا و چگونه محصول خود را بفروشیم؟

همانطور که گفتیم ابتدا برای کسب تجربه و آشنایی با بازار کار می توانید با کار خانگی هدف خودتان را دنبال کنید و با فروش محصولات خود به همسایگان و آشنایان و همچنین مغازه های واقع در بازار شهر برند سازی کنید.

هر مشتری می تواند برگ برنده ی شما باشد چرا که مشتریان مانند زنجیره ای به هم متصل هستند و اگر رضایت یک مشتری را از محصول خود جلب کنید، شانس فروش محصول شما دو برابر می شود.

سپس با ساخت پیج شخصی در فضای مجازی کسب و کار خود را گسترش دهید و با افزایش مشتری و فروش بیشتر محصول نیازمند خریداری دستگاه هایی آبگیری با ظرفیت بالا هستید. پس از برندسازی در بیشتر شهرها می توانید به فکر صادرات محصول تولیدی خود باشید.

 

آراد ماشین

 

آراد ماشین سازنده دستگاه های آبگیری

شرکت های معتبر زیادی برای رفع نیاز جامعه اقدام به تولید و ساخت دستگاه های آبگیری کرده اند که آراد ماشین از نمونه شرکت های برتر و سازنده ماشین آلات است که نمونه های با کیفیتی در ظرفیت ها و مدل های مختلف طراحی و تولید کرده است و کسب درآمد با خرید دستگاه آبگیری را برای کارآفرینان فراهم نموده است.

برای راه اندازی کسب و کارهای تولیدی با سرمایه کم و سود بالا می توانید با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین در تماس بگیرید و از مشاوره رایگان استفاده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها