دستگاه آبگیری کشمش برای تولید و بسته بندی شیره


امروزه کارخانه های تولید و بسته بندی کننده انواع محصولات مواد غذایی به استفاده از شیره انگور و خرما و توت بجای استفاده از شیرین کننده های صنعتی آورده اند و دستگاه های آبگیری کشمش نقش مهمی را در این امر ایجاد می کنند.
تولید شیره در فصول مختلف سال نیازمند انگور است و این در حالی است که انگور فقط در فصل مشخص و محدودی از سال در باغ ها وجود دارد و در سایر فصول با قیمت خیلی بالا در سردخانه ها نگهداری می شود و به فروش می رسد.
خب فکری که به ذهن رسیده است و البته فکر مناسب و درستی که کارایی خوبی هم دارد این است که شیره را بتوان از محصولات ثانویه انگور تولید کرد. بهترین پیشنهاد کشمش است؛ کشمش با داشتن تمام مواد غذایی و شیرینی های انگور گزینه مناسبی برای تولید شیره می باشد.

آبگیری کشمش برای تولید شیره

در تولید شیره انگور از کشمش چند مرحله باید انجام شود که از خیساندن کشمش در آب شروع می شود و پس از آنکه کشمش کامل آب گرفته و متورم شد آن را در دستگاه آبگیری کشمش تمام استیل پرسی می ریزند، این دستگاه می تواند توان املاح و مواد کشمش را از هسته و پوست آن جدا کرده و زلال سازی را کامل انجام دهد.
پس از اینکه آب کشمش خیسانده شده توسط دستگاه آبگیری کشمش گرفته شد، آب بدست آمده را به مخازن مخصوصی می برند تا در آن خاک آهک به محلول اضافه شود و زلال سازی نهایی انجام شود.

آبگیری کشمش برای تولید شیره

سپس آب کشمش به مخازن پخت هدایت شده و تحت حرارت غیرمستقیم و تحت خلا پخته می شود، در نهایت شیره انگور آماده می شود و به دستگاه های بسته بندی هدایت می شود تا در شکل های مختلف بسته بندی شود.
بسته به نوع بسته بندی شیره انگور را در ظروف مختلف بسته بندی می کنند که هر کدام به دستگاه مخصوصی برای پر کردن و درب بندی و پک کردن نیاز دارند.
شرکت آراد ماشین با تسلط به تمام دستگاه های خط تولید و فرآوری و بسته بندی انواع شیره آماده ارائه مشاوره و راه اندازی خطوط این محصول پر طرفدار می باشد.


برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش آراد ماشین تماس بگیرید:
عرضه کننده : آراد ماشین
شماره موبایل: 09197313849
شماره ثابت: 02144086541
سامانه پیامکی: 30002223100003
پست الکترونیکی: AradMachinery@gmail.com

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها