آموزش کار با دستگاه تفت تخمه

دستگاه تفت تخمه

در این مقاله آموزش کار با دستگاه تفت تخمه شرکت آراد ماشین ارائه شده است. دستگاه تفت برای برشته کردن  و بودادن انواع آجیل و خشکبار مناسب بوده و در ظرفیت های مختلف برای استفاده در مغازه ها، کارگاه ها و یا برای استفاده در تناژهای بالای ساخته می شود. تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید تخمه و آجیل با کیفیت بسیار بالایی ساخته می شود و  به مشتریان عزیز درسراسر ایران و کشورهای دیگر عرضه می شود.

دستگاه های خط تولید آجیل و خشکبار با یک سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش عرضه می شوند.

دستگاه تفت تخمه

دستگاه تفت تخمه آراد ماشین در ظرفیت های مختلف ساخته می شود. این دستگاه دارای درامی از جنس استیل می باشد که تخمه، آجیل و خشکبار توسط یک قیف به درون آن منتقل می شود. در دستگاه های تفت صنعتی محصول توسط بالابر وارد درام می شود.

حرارت مورد نیاز برای برشته کردن تخمه ها توسط مشعل های گازی یا گازوئیلی تامین می شود. این حرارت قابل تنظیم بوده و می توان محصولات مختلف را که حساسیت بالاتری دارند با این دستگاه به خوبی برشته کرد. تنظیم حرارت در دستگاه های تفت صنعتی توسط تابلوبرق دستگاه انجام می شود.

با تنظیم حرارت دستگاه و چرخش درام محصولات در مدت زمان کوتاهی و به صورت یکدست برشته می شوند. در هنگام تفت تخمه می توان نمک هم به آن اضافه کرد تا تخمه طعم دار شود. اما بهتر است تا با استفاده از دستگاه شورکن این کار صورت پذیرد. به کمک این دستگاه میتوان تخمه ها را طعم دار کرد.

آموزش کار با دستگاه تفت تخمه آراد ماشین

برای کار با دستگاه تفت تخمه در ابتدا از اتصال برق و گاز(گاز شهری یا کپسول) دستگاه اطمینان حاصل کنید. مشعل دستگاه را روشن کنید و برای مدتی صبر کنید تا درام گرم شود. روشن کردن مشعل به سادگی روشن کردن یک بخاری یا آبگرمکن است. درست با همان مکانیزم و توسط فندک موجود در دستگاه قابل انجام است.

پس از آنکه دما به میزان دلخواه رسید دکمه استارت یا شروع به کار دستگاه را بفشارید. دستگاه تفت دارای دو حالت چپ گرد و راست گرد است. با فعال کردن  حالت راست گرد، درام شروع به چرخش می کند و شما میتوانید تخمه یا بادام یا محصولات دیگر خود را از طریق قیف وارد درام در حال چرخش کنید تا تفت داده شوند.

راهنمای خرید دستگاه تفت آجیل و تخمه

زمان تفت برای محصولات مختلف متفاوت می باشد و حرارت دستگاه نیز در طول این زمان ماثر است. پس از آنکه تخمه کاملا برشته شد با تنظیم دستگاه بر روی حالت چپ گرد محصول از درام حارج می شود.

دستگاه تفت صنعتی

دستگاه های تفت صنعتی دارای ظرفیت های بالاتری هستند. در این دستگاه یک بالابر جهت ورود محصول به مخزن قرار داده می شود.

برای تولید حرارت جهت تخمه پزی از مشعل های گازی یا گازوئیلی استفاده می شود ولی در دستگاه های تفت کوچک این کار توسط شیربرقی انجام می شود.

دستگاه های تفت صنعتی دارای تابلو برقی است که تنظیماتی مانند سرعت چرخش درام، میزان دمای لازم برای تفت دادن محصول و مدت زمان تفت دادن می تواند تنظیم شود.

دستگاه های مورد استفاده برای فرآوری خشکبار شامل دستگاه تفت و دستگاه تخمه شورکن، دستگاه طعم زن آجیل و خشکبار و دستگاه خشک کن سرندی است

دستگاه های مورد نیاز در خط تولید آجیل و خشکبار

تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید آجیل و خشکبار، توسط شرکت آراد ماشین به بهترین کیفیت ساخته شده است و با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. این دستگاه ها شامل دستگاه های تفت، دستگاه شورکن، دستگاه طعم زن، خشک کن سرندی و دستگاه های بسته بندی می باشد.

آموزش کار با دستگاه تفت تخمه و سایر دستگاه های این شرکت به صورت رایگان انجام می شود.

از طریق تماس با مشاوران آراد ماشین از قیمت دستگاه ها مطلع شده و کاتالوگ و فیلم عملکرد دستگاه مورد نظر خود را دریافت کنید.

3.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها