دستگاه بسته بندی ترشی تک نفره

انواع مدل های دستگاه بسته بندی ترشی و سالاد و سبزی تک نفره را برای هتل ها رستوران ها غذا خوری کارخانجات ادارات منزل و غیره، ارزان به فروش می رسانیم.
استفاده از انواع ترشی مانند سیر ترشی، ترشی لیته، ترشی سنتی و جدید، خیار شور و…، در غذا های ایرانی، مورد پسند بسیاری از افراد است و از آن بسیار مصرف می کنند.
به همین دلیل مکان های عرضه کننده غذا می بایست، این ترشی ها را برای مشتریان یا میهمانان خود، تهیه کنند و ارائه نمایند.
به همین دلیل، انواع دستگاه بسته بندی تک نفره، در اندازه های بزرگ و کوچک، برای بسته بندی انواع ترشی، ماست، سالاد، سبزی و…، طراحی و ساخته شده و به فروش می رسند.

بسته بندی توسط دستگاه سیل

اگر قصد دارید محصولات خود را در ظروف پلاستیکی عرضه کنید بهتر است تا توسط مدل های مختلف دستگاه سیل، دهانه ظرف را پرس کنید. این کار سبب می شود تا از ورود هرگونه آلودگی یه درون ظرف جلو گیری شود.

به کمک دستگاه سیل یک لایه سلفون که می تواند از جنس های مختلف باشد توسط حرارت و فشار یک قالب روی دهانه ظرف پرس می شود. شکل ظرف، اندازه و همینطور ابعاد ظرف در انتخاب دستگاه سیل وکیوم مهم است.

قیمت فروش انواع دستگاه بسته بندی ترشی تک نفره در مدل های دستی، نیمه اتومات، اتومات و فول اتومات به همراه کاتالوگ و فیلم عملکرد آن از کارشناسان و مشاوران آراد ماشین دریافت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها