دستگاه سیل القایی دستی دست دوم

دستگاه سیل القایی دستی دست دوم ، جزو دستگاه های کوچک و ارزان در صنعت بسته بندی است. دستگاه سیل القایی در چند نوع دستی، نیمه اتوماتیک، اتوماتیک و… تولید و عرضه می شود.
امروزه بسته بندی حرف اول در فروش و بازرگانی است. بسته بندی برخی محصولات همچون ماست، بطری های شیر و… نیازمند پرس درب ظرف با لایه ای از آلومینیوم هستند که از بروز هرگونه خرابی و آلوذگی جلوگیری کند.

برای پرس درب این نوع از محصولات از دستگاه سیل القایی استفاده خواهیم کرد. بسته بندی با این نوع از دستگاه های سیل، ملزم وجود یک لایه آلومینیوم است. دستگاه سیل القایی آراد اشین را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید.

 

نمونه محصول سیل القایی

 

دستگاه سیل القایی

همانطور که بالاتر به آن پرداختیم دستگاه سیل القایی، در سه نوع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و سیل القایی دستی در بازار عرضه می شود. تمامی این نمونه ها به صورت دست دوم نیز موجود است. نمونه های دست دوم این دستگاه، در شرکت آراد ماشین با بهترین کیفیت و کارایی به مشتریان عزیز عرضه می گردد. ما با سرویس و اورهال کردن دستگاه دست دوم، قصد آسودگی خیال مشتری را داریم.

 

دستگاه سیل القایی دستی دست دوم

دستگاه سیل القایی دستی، کوچکترین نوع دستگاه سیل است. این دستگاه دارای یک کنسول است که به یک اهرم گوشتکوبی متصل است. شما با روشن کردن دستگاه و قرار دادن این اهرم روی درب محصول، می توانید به سادگی دهانه ظرف خود را پرس کنید.

دیدئویی از طرز کار این دستگاه برای شما آماده کرده ایم:

 

دستگاه سیل القایی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دست دوم

دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک با سیستم عامل به روز خود، عمل سیل کردن را بدون نیاز به اپراتور انجام می دهد. این دستگاه با سیستم پیشرفته خود سرعت عمل را تا حد زیادی بالا برده و دقیق تر عمل خواهد کرد.

در دستگاه های سیل القایی تمام اتوماتیک، شاهد جایگزاری ظروف در نوار نقاله خواهیم بود. به این ترتیب عمل قرار دادن ظرف در جایگاه مخصوص، توسط نوار نقاله و دستگاه سیل القایی انجام می شود.

 

کارخانه آراد ماشین، بهترین تولید کننده و فروشنده دستگاه های دست دوم و نو در صنعت مواد غذایی است. محصولات ما را در اینجا دنبال کنید.
تماس با کارشناسان آراد ماشین: 09359460556
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها