تولید انواع فر صنعتی و نیمه صنعتی


شرکت آراد ماشین تولید کننده انواع فر های صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. فر های صنعتی و نیمه صنعتی در جاهای بسیار زیادی مانند قنادی ها کارگاه ها و کارخانه های صنعت پخت شیرینی جات کاربرد دارند.
فر های صنعتی و نیمه صنعتی دارای مدل های مختلفی هستند که خریدار می تواند بسته به نیاز خود هر کدام را خریداری نماید. با فرهای صنعتی و نیمه صنعتی می توان محصولات زیادی را تولید کرد و از این رو باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود, به همین خاطر فر های صنعتی و نیمع صنعتی در صنایع شیرینی جات و نان ها دارای طرفداران زیادی هستند. این فر ها در ابعاد 4 دیس الی32 دیس ساخته می شوند. 
از دیگر مزایای فر های صنعتی و نیمه صنعتی این است که بدنه آن ها از جنس استیلی مقاوم طراحی شده تا از هدر رفتن حرارت درون فر جلوگیری شود و از این رو باعث شده که در مصرف سوخت صرفه جویی شود و همچنین تمام دمای درونی فر برای پختن محصول مورد نظر صرف می شود.

فر صنعتی و نیمه صنعتی

طرز کار کردن با فرهای صنعتی و نیمه صنعتی نیز بسیار آسان است و دارای حالات مختلفی برای پخت می باشد که به مصرف کننده این امکان را می دهد تا هر نوع کیک و شیرینی جات و …. را در بهترین حالت ممکن آماده نماید. 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها