قیمت دستگاه فر کانوکشن


برای اطلاع از قیمت دستگاه فر کانوکشن به صورت مستقیم میتوان از طریق سایت فروش اینترنتی اقدام نمود که این روش بسیار ارزان میباشد.
دستگاه های فر کانوکشن به دلیل استفاده از فن در محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از آن میتوان برای پخت و پز انواع خوراکی ها استفاده نمود. برای دریافت انواع قیمت این کالا میتوان از طریق سایت اینترنتی فروش اقدام نمود که این کار بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه تر برای خریداری نیز میباشد. آراد ماشین برای راحتی ما عزیزان گذینه تماس با ما را در سمت راست برگه قرار داده. شما می توانید به راحتی به کارشناسان ما درخواست تماس بدهید.
دستگاه های فر کانوکشن را میتوان به عنوان یکی از اصلی ترین وسایل مورد نیاز در رستوران ها، کافی شاپ ها و قنادی ها معرفی نمود که از آن برای پخت و پز بسیاری از محصولات استفاده میشود.

لیست قیمت دستگاه های فر کانوکشن

 قیمت دستگاه فر کانوکشن

دستگاه فر یکی از وسایل مورد نیاز برای پخت و پز محصولات بوده و در انواع مختلفی ساخته میشود. این کالا به دلیل عدم استفاده از چربی های اضافی میتواند غذا را به صورت بسیار سالم طبخ کرده و همچنین طعم واقعی غذا را حفظ میکند.
دستگاه فر کانوکشن را می توانید به صورت بخار دار نیز تهیه کنید. سیستم بخار به شما کمک می کند نان، کیک و… را به راحتی پخته و نگران خشک شدن سطح رویی آن نباشید.

کارشناسان آراد ماشین، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در رابطه با انواع محصولات آراد ماشین هستند. با ما تماس بگیرید و دستگاه فر آراد ماشین را تهیه کنید.
فر کانوکشن آراد ماشین دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد. همچنین شما می توانید کار نصب دستگاه را به صورت رایگان به نصابان آراد ماشین بسپارید.

دستگاه دارای شش برنامه مجزا برای پخت می باشد که کار شما را در طبخ غذا اسان تر می کند.

شما می توانید به سادگی به این دستگاه شش برنامه برای پخت غذاهای مورد علاقه تان دهید و به این ترتیب غذایی خوشمزه و سالم و مقوی با کمترین حد روغن داشته باشید.

دستگاه فر کانوکشن دار قابلیت نصب سینی با تعداد 4، 7 و 10 (طبق سفارش مشتری)دارد. سینی این نوع فر ها از جنس گالوانیزه می باشد.
دستگاه فر، قابلیت تنظیم و کنترل زمان به همراه سیستم کنترل دما را دارد.
این دستگاه دارای دو فن گردش هوا می باشد که از نیمه پخته شدن غذا، کیک و… جلوگیری می کند. همچنین فرهای آراد ماشین دارای درزگیر های سلیکونی می باشد که از هرگونه اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

مزیت های دستگاه فر کانوکشن

در دستگاه های فر کانوکشن حرارت به صورت کاملا غیر مستقیم در تمامی فضای فر به چرخش در می آید. همین مسئله سبب می شود حرارت در همه ی نواحی فر به یک اندازه پخش شود و غذای شما به خوبی پخته شود.
این چرخش حرارت موجب می شود سینی های داخل فر داغ تر شود و در کنار این موضوع روی غذا کاملا برشته شده و داخل ان آبدار و تازه باقی می ماند.
در فر های کانوکشن غذا با سرعت بیشتری پخته شده و کاملا مغر پخت می شود.
سرعت بالا در پخت و استفاده از انرژی و دمای کمتر موجب شده دستگاه فر کانوکشن انرژی کمتری نسبت به دیگر فر ها مصرف کند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها