خرید انواع دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی ارزان

فروش بی واسطه دستگاه بسته بندی

خرید انواع دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی ارزان از شرکت آراد ماشین انتخابی درست برای افرادی است که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار کوچک و پردرآمد هستند.

بسته بندی خشکبار از جمله فعالیت های تجاری است که در مکان های مختلف و با امکانات متفاوت به راحتی و با قیمت ارزان حتی به شکل خانگی و با امکاناتی که به سادگی قابل دسترسی است نیز قابل خرید و راه اندازی می باشد.
از آن جا که بسته بندی خشکبار و به طور کلی بسته بندی اقلام مختلف مصرفی و خوراکی نقش پر رنگی در انتخاب و جلب مشتری و همین طور گرایش و جذب او به سمت اجناس و محصولات دارد پس می توان تهیه یک دستگاه بسته بندی مناسب و ارزان قیمت را سرمایه گذاری مطمئن و ایمن در نظر گرفت.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه توزین رومیزی آراد ماشین

دستگاه بسته بندی توزین رومیزی شرکت آراد ماشین، جهت بسته بندی انواع مواد گرانولی نظیر حبوبات، خشکبار، برنج، قند، نمک و غیره کاربرد دارد. این دستگاه دارای ابعاد بسیار مناسبی است و میتوان از آن در منازل، مغازه ها و کارگاه های کوچک استفاده کرد.

این دستگاه توانایی بسته بندی 10گرم تا 2000گرم محصول را دارد. جنس بدنه دستگاه استیل بوده و بسیار مقاوم است. دستگاه توزین دارای کنترلر دیجیتال  و دقیق است.

دستگاه دارای طول 50 سانتی متر، عرض 30سانتی متر و ارتفاع 100سانتی متر است . وزن این دستگاه 70 کیلوگرم می باشد. برق مصرفی دستگاه تک فاز است.

شرکت آراد ماشین دستگاه توزین رومیزی را با کیفیت و کارایی بالا تولید کرده و با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رساند.

در فیلم زیر، دستگاه توزین رومیزی شرکت آراد ماشین معرفی شده است.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

بسته بندی حبوبات و خشکبار در منزل

جهت بسته بندی حبوبات در منزل می توان از دستگاه بسته بندی رومیزی شرکت آراد ماشین استفاده نمود. این دستگاه برای بسته بندی محصولات درون ظروف پلاستیکی، سلفون، کارتن و غیره مناسب می باشد.

برای بسته بندی حبوبات و خشکبار درون پاکت های سلفونی، جهت بستن در پاکت ها، باید از یک دستگاه دوخت استفاده نمود.

در صورتی که تصمیم دارید بسته بندی را درون ظروف پلاستیکی انجام دهید، دستگاه سیل شرکت آراد ماشین برای پرس کردن در ظروف، که اشکال و ابعاد مختلفی دارند مناسب می باشد. بوسیله دستگاه سیل، یک لایه سلفون یا فویل بر روی ظرف قرار گرفته و پرس می شود.

شرکت آراد ماشین، تمامی دستگاه های مورد نیاز جهت بسته بندی حبوبات و خشکبار را در ظرفیت های مختلف صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی، طراحی و تولید کرده وبه  مشتریان داخلی و خارجی خود عرضه می کند.

بسته بندی حبوبات خشکبار

جهت اطلاع از قیمت خرید انواع دستگاه بسته بندی خشکبار خانگی ارزان با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت آراد ماشن تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانلود آهنگ آرون افشار
دانلود آهنگ آرون افشار
3 سال قبل

سلام.وبسایت جامعی دارید.واقعا ممنونم