خرید انواع دستگاه فلافل زنی تمام اتوماتیک

دستگاه فلافل زن اتوماتیک

خرید انواع دستگاه فلافل زنی تمام اتوماتیک گزینه مناسبی برای تولیدی هایی است که می خواهند فلافل های خود را با کیفیتی بالا به فروش برسانند.
دستگاه های فلافل زنی در سال های اخیر در انواع و اقسام فراوانی تولید شده اند چرا که بازار تولید و فروش فلافل همواره داغ بوده و در سال های اخیر رشد بیشتری نیز داشته است.
برای تولیدی های مربوطه خرید انواع دستگاه فلافل زنی تمام اتوماتیک امری بسیار مناسب و معقولانه است، چرا که این دستگاه فلافل را با کیفیت بالا و در مدت زمان اندکی آماده کرده و دراختیار مشتری قرار می گیرد. این فلافل ساز تمام اتوماتیک بدون نیاز به دخالت آن چنانی انسان می تواند فلافل ها را با بالاترین کیفیت ممکن آماده کند. این امر باعث می شود سود دهی و فروش واحد تولیدی استفاده کننده نیز بافزایش چشم گیری داشته باشد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

انواع دستگاه فلافل زنی

شرکت آراد ماشین، دستگاه فلافل زن را در انواع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی و تولید کرده است. دستگاه فلافل زن نیمه اتوماتیک بصورت رومیزی بوده و قابلیت تولید 4000 فلافل در ساعت را دارد. جنس بدنه دستگاه از استیل است.

دستگاه فلافل زن

دستگاه فلافل زنی تمام اتوماتیک

دستگاه فلافل زن تمام اتوماتیک در ظرفیت های مختلف و با تولید 1000 عدد، 2500 عدد و 6000 عدد فلافل در ساعت ساخته می شوند. این مدل دستگاه بصورت کاملا اتوماتیک عمل کرده و نیاز به اپراتور ندارد. با قرار دادن مایع فلافل درون مخزن، مایع به شکل مورد نظر درآمده و توسط نوارنقاله به سمت مخزن روغن هدایت می شود. سپس در روغن سرخ شده و از سمت دیگر خارج می شوند.

جنس بدنه دستگاه و قطعات درگیر با مواد استیل می باشد. برق مصرفی دستگاه با توجه به درخواست مشتری سه فاز یا تک فاز ساخته می شود.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

تولید فلافل

بسیاری از تولیدی های فلافل همواره به دنبال این مهم بوده اند که محصولاتشان را در بهترین کیفیت به بازار ارائه دهند و از رقابت با سایر تولید کنندگان باز نمانند. خرید انواع دستگاه فلافل زنی تمام اتوماتیک می تواند گام مناسبی برای این امر باشد.

فلافل زن تمام اتوماتیک

جهت اطلاع از قیمت فروش انواع دستگاه فلافل زنی تمام اتوماتیک و یا دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با دستگاه ها، با کلیک بر روی دکمه زیر با کارشناسان فروش و مشاوران شرکت آراد ماشین ارتباط برقرار کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها