خرید اینترنتی بهترین دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن

شرکت آراد ماشین، بهترین دستگاه خشک کن ، برا ی انواع میوه، سبزی، گوشت، کرم میل ورم و… طراحی و تولید نموده است که خرید آن بصورت اینترنتی امکان پذیر است.
دستگاه خشک کن دارای سه مدل صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی می باشد که مدل صنعتی خود به دو مدل کابینتی و تونلی تقسیم می شود. مدل های صنعتی به نسبت سایر مدل ها به سبب آنکه دارای ظرفیت بسیار بالاتری هستند، قیمت بیشتری تری نیز دارند. این دستگاه با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است و در دسترس، قرار گرفته است.

دستگاه خشک کن خانگی مینور

دستگاه های خشک کن خانگی با عنوان “مینور” کوچکترین مدل از دستگاه های خشک کن شرکت آراد ماشین می باشد که دارای 15 عدد سینی با ابعاد 25*50 سانتی متر است. بدنه دستگاه از جنس گالوانیزه با رنگ الکترو استاتیک کارخانه ای بوده و  دارای عایق حرارتی XPS است که کمترین اتلاف انرزی را دارد. سیستم گرمایشی دستگاه، برقی است و مصرف برق آن 1000وات در ساعت خواهد بود. اندازه دستگاه خشک کن مینور بسیار مناسب برای مصارف خانگی و کارگاهی بوده و ابعاد آن 80*60*60 سانتی متر است.

دستگاه خشک کن نیمه صنعتی مینی

دستگاه های خشک کن نیمه صنعتی در دو مدل مینی و مینی پلاس طراحی شده است. دستگاه های مینی پلاس، نسبت به مدل مینی، تعداد سینی های بیشتری دارد. ابعاد سینی ها 60*50 سانتی متر است. بدنه دستگاه از جنس گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای می باشد.همچنین دارای عایق حرارتی XPS  بوده که از اتلاف حرارت جلوگیری می کند. دستگاه مجهز به کانوکشن حرارتی است که با عمل سیرکولاسیون باعث گردش یکنواخت هوای گرم  شده و در نتیجه محصول بصورت کاملا یکدست خشک می شود.

فیلم زیر، عملکرد دستگاه خشک کن مینی پلاس شرکت آراد ماشین را نمایش می دهد.

دستگاه های خشک کن صنعتی کابینی

شرکت آراد ماشین، دستگاه های خشک کن صنعتی را در انواع تک کابین، دو کابین و سه کابین طراحی و تولید کرده است که ابعاد سینی در آن ها 72*72 سانتی متر می باشد.

دستگاه خشک کن تک کابین دارای 28 سینی و مدل پلاس آن دارای 42 سینی می باشد.

دستگاه خشک کن دو کابین دارای 52 سینی و مدل پلاس آن 78 سینی دارد.

دستگاه خشک کن سه کابین داری 74 سینی بوده و مدل پلاس آن با توجه به نیاز مشتری 110 یا 130 سینی می تواند داشته باشد.

در دستگاه های خشک کن کابینی جنس سینی ها از کروم آبکاری شده است. بدنه دستگاه از جنس گالوانیزه با رنگ الکترو استاتیک کارخانه ای می باشد. عایق حرارتی دستگاه XPS است. دستگاه مجهز به سیستم تخلیه رطوبت بصورت اتوماتیک و هوشمند است. سیستم گرمایشی دستگاه، بنا به درخواست مشتری می تواند گازی، برقی، گازوئیلی، دوگانه یا سه گانه  باشد.

فیلم زیر، عملکرد دستگاه خشک کن صنعتی تک کابین پلاس شرکت آراد ماشین را نمایش می دهد.

جهت اطلاع از قیمت  بهترین دستگاه خشک کن ، با مشاوران و کارشناسان فروش آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها