خرید اینترنتی دستگاه فلافل صنعتی رومیزی

خرید اینترنتی و آسان دستگاه فلافل صنعتی یا خانگی، رومیزی یا پایه دار، نو یا دست دوم، به قیمت مناسب، از طریق پنل های سایت ما، امکان پذیر است.
در مراکز بزرگ، مانند رستوران ها یا تالارهای پذیرایی و یا کارخانجات تهیه مواد غذایی، از دستگاه های بزرگ و به اصطلاح صنعتی پخت فلافل، استفاده می کنند و سرعت کار خود را بالاتر برده و از طرفی نیاز خود را به دستگاهی تمام اتومات و پیشرفته، برطرف می سازند.
جهت خرید اینترنتی این دستگاه، در مدل رومیزی یا پایه دار، یا حتی اجاره آن، می توانید به سایت ما مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید، تا هر اطلاعاتی که در زمینه دستگاه، کاتالوگ، فیلم های آموزشی و قیمت ها و غیره، نیاز داشتید، به شما ارسال نمایید.

 

انواع دستگاه فلافل زن دست دوم

دستگاه فلافل زن دست دوم دارای مدل های متفاوتی است. در اینجا به معرفی انواع دستگاه فلافل زن می پردازیم.

فلافل زن خانگی دستی: فلافل زن خانگی در دو نوع اتوماتیک و دستی ساخته می شود. مدل اتوماتیک فلافل زن ظرفیت تولید صد فلافل در دقیقه را دارد. قطعات این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. در همه مراحل کار اصول بهداشتی رعایت می شود. فلافل زن دستی همان وسیله ای است که در بیشتر خانه ها وجود دارد و کاملا ساده ساخته می شود.

فلافل زن اتوماتیک: در مدل اتوماتیک قالب گیری بدون دخالت دست انجام می شود. سرعت بالای این دستگاه کمک می کند که 72 عدد فلافل در دقیقه آماده شود. این دستگاه دارای شمارشگر است. فلافل ها با سایز و وزن یکسان تولید می شود که این هم به نفع تولید کننده است و هم مشتری. دستگاه فلافل زن اتوماتیک از پر کاربرد ترین دستگاه ها در صنایع غذایی به حساب می آید.

فلافل زن اتوماتیک ریلی: فلافل زن اتوماتیک ریلی سرعت بالا و ظرفیت تولید 80 کیلوگرم فلافل در ساعت را دارد.این دستگاه در کارگاه های تولید مواد غذایی، فست فود ها و رستوران های بزرگ مناسب است.

قلافل زن رومیزی: این دستگاه برای راه اندازی کسب و کار های کوچک طراحی شده است.

 

خرید فلافل زن دست دوم از آراد ماشین

خرید فلافل زن  دست دوم از آراد ماشین دادای کیفیت بالایی است زیرا این شرکت دستگاه های دست دوم را قبل از خرید به طور کامل سرویس می کند. همچنین برای اطمینان خاطر شما عزیزان آرا ماشین دستگاه های دست دوم را همراه با ضمانت سلامت دستگاه به فروش می رساند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید.

تماس با کارشناسان آراد ماشین جهت مشاوره و خرید: 09359460556

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها